Topics: 289
Boele schreef:Helemaal gelijk in.
Toch zou zon TT as wel uitkomst bieden naast het smoelen
(altijd makkelijk om te zeggen als het niet je eigen portemonnee is.)
tja alles kan, miss later als er ruimte is voor een goedkoop (lees spaarzaam) vervoermiddeltje en er dus niet helemaal naar het brandstofgebruik hoeft te worden gekeken. Eea moet wel op LPG blijven lopen als het ff kan ..
Heb een oud Weberboekje waarin staat dat de standaard B20B al van 1 of 2 45ers wordt voorzien. Met 2 ook met K-as.. het moet stationair ook nog ergens op lijken..
keter schreef:Om mezelf maar even te quoten:
heb ik daar geen antwoord op gegeven..?! schandalig.. anywho, ik heb de lipjes tot 1/3 ingekort zodat er nog iets overblijft dat net tussen naaf en velg past, en niet door het gat in de velg kan. Echter past eea toch niet dus er uit vallen ho maar. Ik hen de dopjes ongeveer 1cm rondom ingeslepen zodat ze wat verender worden. Bij mij zie je dat wel maar ik vind het niet storend, ze waren toch niet zo mooi en heb ze ook nog moeten uitdeuken en polijsten.. Met een beetje geduld kun je ze in de velg tikken, blokje, kunststof hamertje.. Moet lukken. net passen is voldoende..
Ah, op die fiets. Ik zal het eens gaan proberen door ze er doorheen te tikken.
over gespot gesproken, momenteel iemand aan het helpen met z'n tuut, staat nog een Amazonproject van een ander, tijdens een bakkie spot mijn oog iets roods op de plank...
...Solexjes met B2** spruitstukken..... zoeken levert over het algemeen weinig op, er plotseling "over struikelen" dus wel...
Topics: 16
Jambon schreef:over gespot gesproken, momenteel iemand aan het helpen met z'n tuut, staat nog een Amazonproject van een ander, tijdens een bakkie spot mijn oog iets roods op de plank...
img
...Solexjes met B2** spruitstukken..... zoeken levert over het algemeen weinig op, er plotseling "over struikelen" dus wel...
:o sexy
dat dan weer wel, helaas hebben Solex carbs in de reguliere handel een problem met de onderdelen, hou het maar op de Webers (maar wanneer, staat nog steeds niet in de aganda..)...
Topics: 0
2 verschillende lengtes kelken? zal niet makkelijk af te stellen zijn (altijd 2 cylinders te arm of te rijk)
Funsdaf schreef:2 verschillende lengtes kelken? zal niet makkelijk af te stellen zijn (altijd 2 cylinders te arm of te rijk)
klopt, da's ook jammer, 2 afzagen dan of in SE zoeken naar bijpassende, ik denk dat eea zo gekocht is, ligt r schijnbaar al ff, filterhuis is ook niet compleet. De rode kelkjes zijn wel de originele R-Sport exemplaren, zo ook de inlaatjes..
Topics: 17
Voor B19 en B21 toch? Zijn dit 40-ers of 45-ers? De rubbers tussen spruitstuk en carb is een gevoelig deel daar wil nog wel eens valse lucht aangezogen worden
Volvo Eindhoven schreef:Voor B19 en B21 toch? Zijn dit 40-ers of 45-ers? De rubbers tussen spruitstuk en carb is een gevoelig deel daar wil nog wel eens valse lucht aangezogen worden
spruitstukjes wel, maar met de juiste passen ze overal op.. Zie overigens hier maar ens aan die originelen te komen. Overigens ligt r ook een B2** naast de originele B18 met negatieve carterventilatie (oud dus..) en automaat..