Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opwaarderen van m'n "nieuwe" 144.
:Smile :Smile
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Mijn vrouw en ik gaan iedere zondag gaan eten op de dijk van Oostende, Vandaag als voorgerecht, scampies gebakken in lookboter, als hoofdgerecht, tong gebakken in de roomboter met frietjes, en als nagerecht, een coupe bananasplit met ijs. Als apperitief een dubbele ricard, en bij het eten een fles witte wijn, als degustief drink ik dan nog een goeie cognac.
Om lekker de trend te volgen:

Grote patat mayo, broodje kroket om vervolgens weer vlug de garage in te duiken!!

(wordt gek van die doorbrandende zekeringen Wink)
Groeten, Boele
Boele schreef:Om lekker de trend te volgen:

Grote patat mayo, broodje kroket om vervolgens weer vlug de garage in te duiken!!

(wordt gek van die doorbrandende zekeringen Wink)
alle gebruikers afkoppelen en dan 1 voor 1 weer aansluiten
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Kickuh! ;D
Dat wordt vlammen door de straten Big Grin

Ik zat me ook al af te vragen wat je ging doen met je injectie-planSmile

Ik heb wel wát synchronisatie spul... maar ik denk niet dat je daar iets aan hebt voor je DCOE...

Dit idee: maar dan met een slangetje
[img width=469 height=600]http://home.worldonline.nl/~jaspers/synchro1.jpg[/img]
ja die ken ik, daar zal ik me ook ens in verdiepen, heb wel al jaren een Haynes voor Werberts liggen, die gaat nú uit de kast ende naast het bed voor dadelijk.. afsteltrucs ook ff gegoogelt op Alfa forums. Zat te vinden. Het zijn nog steeds niet de beste carbs... Mikuni heeft ook deze modellen nagemaakt en verbeterd, helaas hier nauwelijks te vinden en op IB prijzig, als ze er zijn. Ik verwacht dat ook deze jongens nog wel wat te verbeteren hebben....
Jambon schreef:mooi, die heb ik ook, pad kan van het lijstje af, ens zien

- Webers check
- Airbox
- filtert
- LPG tank check
- pad check
- zak geld
- tijd teveel check
Wat referentie plaatjes zoals beloofd:
[Afbeelding: CIMG1773.jpg]

[Afbeelding: CIMG1771.jpg]

[img width=800 height=533]http://i232.photobucket.com/albums/ee320/Volvofiel_robert/CIMG2348.jpg[/img]
thanks!! ...maak dat maar ens na... ??? Moet sowieso eigenlijk een airbox worden, maar dan kan ie eventueel op lijken.. die rode kelkjes zijn overigens de originele Volvo exemplaren..
Jambon schreef:- Airbox
- filtert

Weet nog wel een adresje ;D ;D
Funsdaf schreef:Weet nog wel een adresje ;D ;D

heb al aan je gedacht, maarruh, ff de eigenaar van de plaatjes gemaild, een originele kast is wel erg leuk ntl.. En anders een airbox maken die r op lijkt maar dan met een lange toetert zodat de LPG niet wegwaait, moet r nog wel een filter in..

(of topic, heb je ook een vv filter voor een Panda 2011?)

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  nieuwe banden merk Camac volvo142 11 14.288 30 May 2013, 10:37
Laatste bericht: Jambon
  van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... patrick2wd 11 8.955 29 October 2012, 13:42
Laatste bericht: patrick2wd
  wat nieuwe olie allemaal kan doen... patrick2wd 33 27.291 7 November 2011, 17:07
Laatste bericht: Boele
  aantal vragen mbt mijn nieuwe 145 Bert145 56 31.052 5 July 2009, 20:28
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)