18 November 2016, 08:28
Ja goed he, zure man. Punt is, het is niet een geluid van PWRRRR!! wat sommigen schijnen te denken, want met een cilinder meer is dezelfde motor een boterzachtlopend beestje.
Enniewee, er is voor de m54b30 wel een p'n'p kabel te krijgen (ergen.co.uk) maar ik denk dat de n54 te geavanceerd is om zoiets bij te doen. Maar dat dacht ik destijds ook van de m54 dus wie weet.
Ik betwijfel of je voor 2-3K een 5-pitter turboblok kan bouwen. Wat ik begrepen heb van een b542xxx ombouw is dat je in feite een 960 handbak donor nodig hebt voor euh... de handbak, en de carterpan etc. Dan nog een stand alone motormanagement plus kabel (1000-1500 schat ik), GROTERE turbo ongetwijfeld, BOV, slangen en pijperij, (custom) ic, en meer. Maar laat dat je vooral niet weerhouden Volgens mij ben je dan de eerste in NL die zoiets doet. En ik zou ook geen opel blok in m'n 245 willen
Enniewee, er is voor de m54b30 wel een p'n'p kabel te krijgen (ergen.co.uk) maar ik denk dat de n54 te geavanceerd is om zoiets bij te doen. Maar dat dacht ik destijds ook van de m54 dus wie weet.
Ik betwijfel of je voor 2-3K een 5-pitter turboblok kan bouwen. Wat ik begrepen heb van een b542xxx ombouw is dat je in feite een 960 handbak donor nodig hebt voor euh... de handbak, en de carterpan etc. Dan nog een stand alone motormanagement plus kabel (1000-1500 schat ik), GROTERE turbo ongetwijfeld, BOV, slangen en pijperij, (custom) ic, en meer. Maar laat dat je vooral niet weerhouden Volgens mij ben je dan de eerste in NL die zoiets doet. En ik zou ook geen opel blok in m'n 245 willen