14 September 2011, 15:45
Een half jaar geleden van de dealer deze radio gekregen voor een doos gebak.
een heel mooi ding met equalizer en losse cassettespeler en de mogelijkheid tot aansluiten van een cd wisselaar.
helaas was er geen code bij...
nu is dit voor mij meestal geen probleem om bij volvo radio's zelf de code te achterhalen via de diodebezetting in de radio, maar.....
Deze radio heeft een zogenaamde EEPROM beveiliging.
OK, met de radio naar de dealer om de code te achterhalen.
Helaas, deze radio kun je met je eigen code programmeren, dus waarschijnlijk weet helemaal niemand de code meer.
De radio lag al meerdere jaren op de plank, dus de ex eigenaar was ook niet meer op te sporen.
Nu is mijn vraag ;
heeft iemand een oplossing voor dit probleem, of is er ergens een zaak waar ik de code misschien uit kan laten lezen ?
Zonder code is de radio onbruikbaar, en ik wil hem heel graag gaan gebruiken.
Ik heb de radio al maanden aan de 12v voeding liggen, na 3 keer proberen mag ik weer 4 uur wachten.
ik hoop dat er iemand raad weet....
Groeten, Ben
een heel mooi ding met equalizer en losse cassettespeler en de mogelijkheid tot aansluiten van een cd wisselaar.
helaas was er geen code bij...
nu is dit voor mij meestal geen probleem om bij volvo radio's zelf de code te achterhalen via de diodebezetting in de radio, maar.....
Deze radio heeft een zogenaamde EEPROM beveiliging.
OK, met de radio naar de dealer om de code te achterhalen.
Helaas, deze radio kun je met je eigen code programmeren, dus waarschijnlijk weet helemaal niemand de code meer.
De radio lag al meerdere jaren op de plank, dus de ex eigenaar was ook niet meer op te sporen.
Nu is mijn vraag ;
heeft iemand een oplossing voor dit probleem, of is er ergens een zaak waar ik de code misschien uit kan laten lezen ?
Zonder code is de radio onbruikbaar, en ik wil hem heel graag gaan gebruiken.
Ik heb de radio al maanden aan de 12v voeding liggen, na 3 keer proberen mag ik weer 4 uur wachten.
ik hoop dat er iemand raad weet....
Groeten, Ben
Volvo 940 Polar Estate 1994 363000 Km 230 FD M47
Volvo 340 1988 CVT
Volvo 340 1988 CVT