Topics: 50
Ik heb een beetje lopen zoeken, maar ik kom steeds op een dood spoor.
Als het goed is bestaat er een POI download voor TT met gas tankstations in de EU, maar een werkende link met recente updates zijn er niet (of ik zoek verkeerd)
wie weet er ergens een link waar je dit kunt downloaden?
Ik ben er blij mee en ik denk menig aan der (wellicht) ook.
gr
patrick
Topics: 38
Denk dat je in het 'Algemeen' rubriek meer kans hebt...
Groeten, Boele
Topics: 135
Ik heb bij de ANWB een boek gekocht met alle LPG stations van Europa. Ik wil alles namelijk op papier hebben want ik heb de ervaring dat een navigatiesysteem je wel eens in de steek kan laten en dan ben je niet blij als je meer dan 1000km van huis zit. Bij dat boek kon je voor een luttel bedrag de POI's downloaden voor in je Garmin of TomTom. Ik heb dat dus gedaan en het werkt prima. Heb overigens wel het boek Ãn de POI's gebruikt onderweg laatst van en naar Tsjechië.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 60
Ik dacht eigenlijk dat LPG zo'n beetje overal langs de snelweg te verkrijgen valt?
totdat je net op de verkeerde plek zit..
er is vast wel iemand die een interessant file-tje op z'n PC heeft staan,,
Topics: 18
Yellow240 schreef:Ik dacht eigenlijk dat LPG zo'n beetje overal langs de snelweg te verkrijgen valt?
In Nederland wel ja, maar in veel andere Europese landen is het lang niet overal verkrijgbaar!
Ziko schreef:In Nederland wel ja, maar in veel andere Europese landen is het lang niet overal verkrijgbaar! 
en daarom...
lijkt dit mij erg handig op je TT..
Topics: 82
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
mijn dank is GROOT!
Patrick