5 January 2011, 14:18
Jambon schreef:sealed beams wil je echt niet...
en voor circa 60 heb je 2 nieuwe hella H4 lampen en vanwege Xenon heb ik de sealed beams nooit aangesloten...
[img][/img]
USA lampen en EU lampen
|
5 January 2011, 14:18
Jambon schreef:sealed beams wil je echt niet... en voor circa 60 heb je 2 nieuwe hella H4 lampen en vanwege Xenon heb ik de sealed beams nooit aangesloten...
[img][/img]
6 January 2011, 22:25
Ik was je nog niet vergeten Hendrik. Maar men camera is verdwenen om 1 of andere reden.
![]() Je zal het moeten stellen met GSM pics. Maar ook die geven je een idee wat je er zeker bij moet hebben. ![]() Dit zijn ze dus. De USA lichten: hier zie je dus duidelijk wat je nodig hebt. De knippers, onderlichtbalken, chromen randen en de vier lampen. Als het een setje uit de US is heb je die vier lampen niet perse nodig aangezien je ze hier niet mag gebruiken. Je moet dan hier de europese variant bemachtigen van die lichtblokken. Deze zijn nog nieuw te koop. Wat wel belangrijk is is dat je dan de lamphouders erbij hebt. Dit zijn ijzeren houders met een metalen frame ervoor met twee schroefjes. (Heb ik geen foto van want die zaten gemonteerd). Als er lichtblokken inzitten zitten de houders er vast bij. Ook de knippers en de onderste lichtbalken zijn nog nieuw te koop. ![]() Dit zijn dus eigenlijk de montage frames die zo belangrijk zijn. Deze zijn niet meer nieuw te krijgen. Hier word het geheel op gemonteerd en dan vastgeschroefd in de wagen. (Dit is een setje dat ik op reserve heb) ![]() Hier zie je de achterkant van de lichten. Je ziet een deel van de houders waar de lichtblokken in zitten. En ook het kabelboompje voor het grootlicht en het dimlicht. Probeer ook dat er bij te hebben. Anders word het kntselen. ![]() Foto van de knippers ter volledigheid ![]() En nog een foto van de bijhorende lampvoetjes voor de knippers en onderste lichtbalken. Met originele stekkertjes. Ze lijken sterk op de Europese lampvoetjes maar die passen er dus niet in. Heb ik al geprobeerd. Ze zijn wel nog te krijgen denk ik. Ik hoop dat dit je een beetje een beeld van en complete set geeft. Groeten en veel volvo plezier.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
7 January 2011, 00:29
fantastisch, dank je wel!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
7 January 2011, 12:31
Doen die lichtbalken onder nog iets of zijn dat gewoon reflektoren?
7 January 2011, 12:37
Black Moose schreef:Doen die lichtbalken onder nog iets of zijn dat gewoon reflektoren? dáár kun je nou mooi DLR's van maken.. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Lampen houden er ineens mee op | Hanatarash | 8 | 7.570 |
15 January 2016, 18:34 Laatste bericht: Hanatarash |
|
vervangen lampen van de Amerikaans front | hellohaas | 10 | 5.686 |
19 November 2007, 23:04 Laatste bericht: daanheijn |
|
lampen defect? | Roelof | 9 | 4.994 |
9 July 2007, 21:05 Laatste bericht: Peter Timmer |