24 October 2010, 19:18
kan me iets herinneren van ontwasem vermogen dat dat kleine ding natuurlijk niet kan. zal het eens precies opzoeken
kachel motor kapot
|
24 October 2010, 19:18
kan me iets herinneren van ontwasem vermogen dat dat kleine ding natuurlijk niet kan. zal het eens precies opzoeken
24 October 2010, 19:28
Artikel 5.2.44 installatie ter ontdooiing en ontwaseming
Personenautoâs met een voorruit, die na 30 september 1971 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van een goed werkende installatie ter ontdooiing en ontwaseming van de voorruit. Over goed werkend kan je dan weer discussieren ![]()
Volvo 244 DL 1974
24 October 2010, 19:53
top, je hebt het al.
ter ontdooiing, flinke halfords fan moet dat zijn ![]() afkeur dus, mag de rdw keurmeester beslissen bij een eventuele herkeuring
24 October 2010, 22:20
heb de kachel motor al 2 weken in huis huis maar de tijd ontbreekt me ....
volgend weekend vrij gehouden voor de inbouw ![]() ps had wel gekunt in een maand, maar toen heb ik m nog niet nodig gehad..... en nee ik heb geen koude vingers, ik heb een verwarmde werkplaats ;D
Volvo 244 - 1978
24 October 2010, 22:22
Citaat:volgend weekend vrij gehouden voor de inbouw Smiley:o volgend weekend VKB!!!!
24 October 2010, 22:32
daarom, lekker rustig dus ;D
25 October 2010, 12:38
242-turbo schreef:top, je hebt het al. Ik dacht dat het de bedoeling was om bij twijfel juist goed te keuren? En onterechte afkeur levert toch ook meer strafpunten op dan onterechte goedkeur?
25 October 2010, 12:46
zoals svenska al schreef, dat word een dicussie.
ik meld zelf niet af, ik keur alleen voor. een apk meester meld af. bij voorkeuren zou ik jou fannetje afkeuren maarre, waar gaat het nu eenmaal over? zulke bezuinigingen komen ten koste van je veiligheid, doe het gewoon goed
25 October 2010, 13:22
242-turbo schreef:zoals svenska al schreef, dat word een dicussie. Maar goed dat je zelf niet af kunt melden dan, want voor onterechte afkeur kunnen APK meesters tegenwoordig ook strafpunten krijgen ;D
25 October 2010, 17:48
jos245 schreef:Maar goed dat je zelf niet af kunt melden dan, want voor onterechte afkeur kunnen APK meesters tegenwoordig ook strafpunten krijgen ;D Een advies of waarschuwing is prima, maar ik vind dat de insteek moet zijn dat je m wilt goedkeuren. Goed is goed genoeg. Als die Halfords fan blaast en verwarmt, zou ik een herkeuring vragen bij afkeur. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|