24 January 2010, 11:33
We zijn gisteren bij de man geweest. Echt superaardige kerel.
Auto is twijfelgeval, nog veel dingetjes te doen. Niet onmogelijk maar moet nog veel tijd (en ws. geld) in gestoken worden.
Er zit inderdaad een flink gat in het schutbord, en er hangt een M40 aan de B230. Deze combinatie zorgt voor een "WOW TERING" sensatie zodra de turbo af gaat. Dat gaat gepaard met een onwijs gekrijs van onder de motorkap. (het traditionele turbosmurfje in het dashboard kastje is er stil van). Volgens de brabantse eigenaar gaan bij zo'n 2000Rpm de poorten van de hel open en lijkt me een behoorlijk naukeurige omschrijving.
Vervolgens heb je een SHIT TERING ervaring want de rembekrachtiger doet het niet. (niet aangesloten)
Maandag even informeren bij de RDW of dit allemaal goed te keuren is, want veel geld stoppen in een project dat uiteindelijk van de weggehaald wordt
of dat problemen oplevert bij een flinke aanrijding
+ââ¬$$$$ is niet fijn.
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=6954.0
Auto is twijfelgeval, nog veel dingetjes te doen. Niet onmogelijk maar moet nog veel tijd (en ws. geld) in gestoken worden.
Er zit inderdaad een flink gat in het schutbord, en er hangt een M40 aan de B230. Deze combinatie zorgt voor een "WOW TERING" sensatie zodra de turbo af gaat. Dat gaat gepaard met een onwijs gekrijs van onder de motorkap. (het traditionele turbosmurfje in het dashboard kastje is er stil van). Volgens de brabantse eigenaar gaan bij zo'n 2000Rpm de poorten van de hel open en lijkt me een behoorlijk naukeurige omschrijving.
Vervolgens heb je een SHIT TERING ervaring want de rembekrachtiger doet het niet. (niet aangesloten)
Maandag even informeren bij de RDW of dit allemaal goed te keuren is, want veel geld stoppen in een project dat uiteindelijk van de weggehaald wordt
![[Afbeelding: police.gif]](http://www.volvo850forum.nl/Smileys/classic/police.gif)
![[Afbeelding: police.gif]](http://www.volvo850forum.nl/Smileys/classic/police.gif)
http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...pic=6954.0