Topics: 2
ik rijd een VOLVO V 70 2.5. nu heb ik een probleem maar weet eerlijk gezegd niet wat het probleem is. het probleem is dat mijn auto tijdens het rijden een joelend geluid veroorzaakt. en naarmate je harder rijd het geluid geluid ook toeneemt. het zijn niet de wiel lagers. het lijkt wel of het geluid ergens bij de bak weg komt. Wie weet raad of heeft de zelfde ervaring gehad?
Topics: 4
Als het de wiellagers niet zijn,zal het waarschijnlijk ergens in de aandrijving zitten.
Bij stationair verschillende toerentallen,hoor je dan dit geluid ook?
Topics: 135
meele schreef:ik rijd een VOLVO V 70 2.5. nu heb ik een probleem maar weet eerlijk gezegd niet wat het probleem is. het probleem is dat mijn auto tijdens het rijden een joelend geluid veroorzaakt. en naarmate je harder rijd het geluid geluid ook toeneemt. het zijn niet de wiel lagers. het lijkt wel of het geluid ergens bij de bak weg komt. Wie weet raad of heeft de zelfde ervaring gehad?
Zijn het niet gewoon je banden? Hoe zien die er uit en welke kwaliteit is het? Check ook je uitlaat. En zit er overal war dat nodig is genoeg olie in?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 2
Erikhans schreef:Als het de wiellagers niet zijn,zal het waarschijnlijk ergens in de aandrijving zitten.
Bij stationair verschillende toerentallen,hoor je dan dit geluid ook?
als je begint met optrekken dan begint het joelen, als de auto stationair draait hoor je het geluid niet. heb de auto op de krik gehad en de wielen laten draaien. en ja hoor het geluid was er weer. en hoe harder je rijd he harder het geluid
Topics: 44
differentieellagers komen ooit wel eens voor bij een v70
Volvo S70R B5234T4 M59