Topics: 25
Ticcie schreef:Nog een stel koplampenwissers zou 'm helemaal af maken (puur voor de sier, ze hebben nauwelijks functie en gaan toch altijd kapot).
ik zal eens rondkijken op de parkeerplaats bij de vkb ;D :o
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Topics: 17
Als je maar van mijn koplampwissers afblijft Claus!!
Ook ik heb nieuw gecoate corona's eronder gesleuteld. Ik had Claus vorige week l dit plaatje gemaild om alvans aan het idee te wennen.
Er zitten alleen nog geen naafdoppen en mooie wielbouten op..... Ik zet er komende week 'coronadoppen' om te kijken hoe deze het doen...
[img width=800 height=600]http://img147.imageshack.us/img147/6408/metvelgenlw7.jpg[/img]
Shot with
EX-Z57 at 2008-07-20
Topics: 25
Rhino schreef:Als je maar van mijn koplampwissers afblijft Claus!!
Ook ik heb nieuw gecoate corona's eronder gesleuteld. Ik had Claus vorige week l dit plaatje gemaild om alvans aan het idee te wennen.
Er zitten alleen nog geen naafdoppen en mooie wielbouten op..... Ik zet er komende week 'coronadoppen' om te kijken hoe deze het doen...
bij mij zitten de gewone moeren er nog op alleen dat zie je niet. dit naafdoppen zijn totaal anders van kleur (soort chroomkleur) en dat zie je ook niet :

misschien laat ik het wel zo. ik heb gemerkt dat de coat kwetsbaar is met aandraaien :'( :-X
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.