Berichten: 199
Topics: 39
Lid sinds: Nov 2005
Jazeker wel, de snel tikkende gordelverklikker zit er alle modeljaren van 1975 tot 1993 in!
Of had je hem er zelf al een keer uitgesloopt? ;D
(alleen de USA modellen hebben een afwijkend, elektronisch systeem sinds 19xx)
Volvo for life
Past: 142DL - 244DL - 245GL Aut. 1981 - 240 USA Aut. 1992 - 240GL Classic 1993 - V401.8 Aut. - S60T5 GT - XC90D5 GT - XC70 2.5T GT - V60 T4 PS - V40 D2
Present: 240GL Classic Electric 1993/2012
www.electricvolvo.com
Berichten: 827
Topics: 20
Lid sinds: Apr 2005
Jan-Willem schreef:Maar met APK wordt hij daar dus wel op afgekeurd, is dit een geldige reden.
Tja, da is wetgeving die voor nieuwe dure auto's veranderd moet worden. Onze verlichtingssterkte word aangegeven in wattage i.p.v. Lumen. Dus worden ledlampen afgekeurd...
Je zal dus met nieuwe, wellicht EU wetgeving in de hand moeten komen om het goedgekeurd te krijgen...
Maar ik weet niet of er al vervangings lampen met E keurmerk verkrijgbaar zijn...
[img][/img]
Berichten: 827
Topics: 20
Lid sinds: Apr 2005
Je kan je verklikker testen door je RAW aan te zetten, dan halveert de snelheid.
Ik ben niet zover gekomen maar in de motorfietshandel is bij Louis/Motozoom een knipper-relais in de handel die de snelheid goed regelt...
[img][/img]
Berichten: 11.642
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Berichten: 89
Topics: 16
Lid sinds: Feb 2009
abbabak schreef:Je kan je verklikker testen door je RAW aan te zetten, dan halveert de snelheid.
Ik ben niet zover gekomen maar in de motorfietshandel is bij Louis/Motozoom een knipper-relais in de handel die de snelheid goed regelt...
I'm with st.. Abbabak! ;D
Volvo 244DL 78'<br />Yamaha XT350 89'<br />Zundapp 517 CS50 74'