Topics: 38
Ja, nee cooper, snap ik ook wel, er is immers maar een zwart lipje en als ik dat weeghaal zie ik met behulp van wat schijnwerpers ook wel iets als een printplaatachtig iets, maar nergens een potmeter of andersinds iets waar ik met een fittingschroevendraaier iets kan afstellen of verdraaien, dus vandaar mijn vraag kan ik die hele inhoud bekijken door het glas er op een dusdanige manier af te wippen zodat dit na mijn ontdekkingstocht weer netjes terug kan?
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
da's niet zo makkelijk: je kunt de stalen ring wel loshalen met een schroevendraaiertje (openwippen aan de achterkant), maar grote kans dat je het wel gaat zien aan de voorkant....
Kijk je toch niet verkeerd?? KAn me bijna niet voorstellen dat je de ene wel kan afstellen en de andere niet?
Topics: 38
He Ticcie
Dacht ik eerst ook, maar er is echt maar een zwart lipje op het klokkenhuis, en die wipte ik er zo vanaf en ik zie ook wel iets van een printplaat maar geen potmetertje 8) Zelfs met halogeen licht erop en mijn leesbril aan ;D
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)