4 October 2010, 19:07
Ik heb wel eens gelezen van defekte spanningsregelaars op de achterzijde van de tellerunits. Ik heb sinds vandaag eigenlijk het fenomeen dat de temp-meter strak op de lijn tussen groen en rood zit (vrij hoog dus) bij de oude 245 GLE van 1979. Is dit mogelijk een probleem met die regelaar vd tellerunit of is een thermostaat/waterpomp een meer voor de hand liggende oorzaak? (Water en Olie is in orde)
Ik hoor wel,
Ik hoor wel,
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..