Topics: 11
Hoi...
Als ik een beetje scheur over de snelweg, kickdown, schakelt de automaat met een beste duw in de rug. Ik heb ooit een keer ergens gelezen dat er een aantal rubberen (?) balletjes in dat doolhof van gegoten metaal zitten, en deze invloed hebben in de mate van vloeiend schakelen.
Kan iemand me misschien vertellen of dit makkelijk te vervangen is, duur is om te laten doen en hoeveel uur werk het is?
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Topics: 20
Alles is duur aan een automaat, maar de vraag is of het nodig is. Bij Kickdoen draai je op 5000 rpm en dan krijg wel een schok als er geschakeld wordt. Ik zou eerst maar eens met iemand meerijden met dezelfde bak.
O ja, oliepeil en verversen is ook belangrijk.
[img][/img]
Topics: 33
Ik heb eventueel nog een bak liggen uit een 760 turbo uit 1984, ik weet niet of deze past. maar als je intresse hebt PB me ff...
Gr
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Nee hahaha ik hoef geen nieuwe automaat :lol:
Zo erg is het ook weer niet, gewoon ouwe mensen rijgedrag schakelt ie prima
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Blijf dan ook met je tengels van moeder's auto ! :roll: :twisted: 8) 8)

hock: Heb je je rijbewijs al ??
[img][/img]
ja al een paar weekjes
Mastertje schreef:ja al een paar weekjes 
=D> Da's 1, nou nog respect voor de ouderdom [-X
Overigens, wie is er ouder ? Jij of de Volvo :wink:
Hoe ziet je spaarpot eruit :roll: Want als je leuk gas wil geven koop je een sedan en ga in de leer bij Bozma. Spaarpot leeg

maar wel wat je zoekt
[img][/img]
abbabak schreef:Mastertje schreef:ja al een paar weekjes 
=D> Da's 1, nou nog respect voor de ouderdom [-X
Overigens, wie is er ouder ? Jij of de Volvo :wink:
Hoe ziet je spaarpot eruit :roll: Want als je leuk gas wil geven koop je een sedan en ga in de leer bij Bozma. Spaarpot leeg
maar wel wat je zoekt

Joh

ik ben 3 jaar ouder dan de volvo, maar in betere conditie dan de volvo :oops:
M'n ouders verwaarlozen hem een beetje, laatst heeft de buurman een mooie kras langs alle deuren, en 3 hele diepe (bijna penetrerende) krassen in het achterste paneeltje gemaakt met z'n kar! 1000 euro van de verzekering, maar die ging niet terug in de auto :x
Spaarpot is nu vol, maar over een weekje volledig leeg. Ik ga studeren en op kamers. Laptop, Studiegeld, Eten, Kleding, gaat opeens hÃÂ
ÃÂ
l rap!
Dus een auto zit er niet in vrees ik

Alhoewel een belastingvrij wel redelijk klinkt. Deze kost 100+ euro per maand wegenbelasting :x