11 July 2014, 12:45
We zijn in Hongarije en we hebben geen remlicht op de aanhanger. Ik heb alles vanaf de stekkerdoos op de trekhaak tot aan de verdelerdoos onder de aanhanger vervangen inclusief de kabel onder de aanhanger.
Ik heb stroom voor alle functies:
RAW Links
RAW rechts
Verlichting [beide zijden op ÃÃn punt]
Rem
Het vreemde is dat de remverlichting nog steeds niet werkt. Ik meet echter wel 11,5V.
Het zijn twee lampjes van 12V en 21W. Als ik de lampjes voor de grap vervang voor 12V 5W doet de verlichting het opeens wel.
Waarom is dit? De lampjes doen het allemaal. Er is geen corrosie en de 21W lampjes werken totaal niet ook niet een beetje.
Op de auto doet alle verlichting het naar behoren maar ik wil toch wel graag veilig met de aanhanger naar Nederland terug.
Suggesties zijn welkom!
Ik heb stroom voor alle functies:
RAW Links
RAW rechts
Verlichting [beide zijden op ÃÃn punt]
Rem
Het vreemde is dat de remverlichting nog steeds niet werkt. Ik meet echter wel 11,5V.
Het zijn twee lampjes van 12V en 21W. Als ik de lampjes voor de grap vervang voor 12V 5W doet de verlichting het opeens wel.
Waarom is dit? De lampjes doen het allemaal. Er is geen corrosie en de 21W lampjes werken totaal niet ook niet een beetje.
Op de auto doet alle verlichting het naar behoren maar ik wil toch wel graag veilig met de aanhanger naar Nederland terug.
Suggesties zijn welkom!
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]