10 May 2013, 21:03
Hallo,
Gisteren de tellerbak van de Polar ('93) gewisseld voor eentje van een GLT ('89). Uiteraard ivm de toerenteller. Toerentellerkabeltje in de originele kabelboom van de Polar lag inderdaad te wachten op de aansluiting. FF testen en bij starten deed ie t meteen! Ziet er toch 10x beter uit. Super!
Alleen... nu doet de snelheidsmeter het dus niet? Kabeltjes en stekkers gecheckt maar zijn goed aangesloten. De snelheidsmeter werkte in de GLT ook altijd prima.. vaag dus.
Ik had wel ÃÃn kabeltje in de Polar 'over'. Een roze-witte met een steekAMPtje erop.. Waar o waar mag ik deze kwijt?
Trouwens bij de eerste keer aansluiten hadden we zo'n mooi groen lampje dat aangaf dat de verlichting brande en na de tweede keer stekkers los/vast is ie uitgevallen.. Zou t lampje gewoon te veel tikken hebben gehad?
Iemand een idee?
Gisteren de tellerbak van de Polar ('93) gewisseld voor eentje van een GLT ('89). Uiteraard ivm de toerenteller. Toerentellerkabeltje in de originele kabelboom van de Polar lag inderdaad te wachten op de aansluiting. FF testen en bij starten deed ie t meteen! Ziet er toch 10x beter uit. Super!
Alleen... nu doet de snelheidsmeter het dus niet? Kabeltjes en stekkers gecheckt maar zijn goed aangesloten. De snelheidsmeter werkte in de GLT ook altijd prima.. vaag dus.
Ik had wel ÃÃn kabeltje in de Polar 'over'. Een roze-witte met een steekAMPtje erop.. Waar o waar mag ik deze kwijt?
Trouwens bij de eerste keer aansluiten hadden we zo'n mooi groen lampje dat aangaf dat de verlichting brande en na de tweede keer stekkers los/vast is ie uitgevallen.. Zou t lampje gewoon te veel tikken hebben gehad?
Iemand een idee?
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.