17 January 2013, 20:51
Iemand enig idee of je aan de buitenkant op de bak ergens het exacte type kunt achterhalen?
Zou graag voor eentje gaan met een iendoverbr. van 0,7 en blijkbaar is de L2 dan de enige optie. H2 zat toch aan de whiteblocks?
Van de eerste types L en H staan er hier een daar geruchten dat de 3 gemakkelijk kapot gaat. Is dat een easy fix? En als de bak dan uitelkaar ligt: Is het dan niet eenvoudig om de laatste trap te veranderen?
Ik hoor het wel,
Zou graag voor eentje gaan met een iendoverbr. van 0,7 en blijkbaar is de L2 dan de enige optie. H2 zat toch aan de whiteblocks?
Van de eerste types L en H staan er hier een daar geruchten dat de 3 gemakkelijk kapot gaat. Is dat een easy fix? En als de bak dan uitelkaar ligt: Is het dan niet eenvoudig om de laatste trap te veranderen?
Ik hoor het wel,
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..