5 June 2012, 09:52
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 June 2012, 10:11 door JeroenSuperPolar.)
Ik heb even een vraag. De airco in mijn 240 werkt prima. Er is alleen iets dat ik mij afvraag. Als ik met ingeschakelde airco rijd dan merk ik dat de auto af en toe "hikt". Ik weet niet of het de pomp is die af en toe inschakelt of dat het iets anders is.
Ik merk het vooral als je met constante snelheid rijdt. Om de zoveel tijd voel je de auto even inhouden. Het is maar heel kort maar je voelt het duidelijk. Ik weet dat een ingeschakelde airco voor meer weerstand zorgt en daardoor het brandstofverbruik toeneemt.
Is dit gebruikelijk bij een 240 of heeft iemand andere ervaringen hiermee? Ik hoor het graag!
Ik merk het vooral als je met constante snelheid rijdt. Om de zoveel tijd voel je de auto even inhouden. Het is maar heel kort maar je voelt het duidelijk. Ik weet dat een ingeschakelde airco voor meer weerstand zorgt en daardoor het brandstofverbruik toeneemt.
Is dit gebruikelijk bij een 240 of heeft iemand andere ervaringen hiermee? Ik hoor het graag!