4 February 2006, 15:47
Even een vraag over mijn LPG installatie: het gaat om een B200F met een vialle installatie met verdamper en AMS,
bij mij loopt er vanaf de flame trap een vacuumslang naar het luchtfilter, ik weet dat er bij de benzine motoren er ook zo'n ( kortere)slang loopt die echter rechtstreeks uitkomt op de luchtslang die naar het inlaatspruitstuk gaat. Bij mij is deze oorspronkelijke aansluiting op de luchtslang afgeblind.
zie foto voor de situatie bij mij aan boord:
![[Afbeelding: p50400061ts.jpg]](http://img202.imageshack.us/img202/6773/p50400061ts.jpg)
Mijn vraag: waarom is dit alleen zo bij ( alle?)LPG motoren?
Het filter element wordt op deze manier vettig, kan het kwaad als ik de slang aansluit op de manier zoals bij benzine motoren?
alvast bedankt
Juri
bij mij loopt er vanaf de flame trap een vacuumslang naar het luchtfilter, ik weet dat er bij de benzine motoren er ook zo'n ( kortere)slang loopt die echter rechtstreeks uitkomt op de luchtslang die naar het inlaatspruitstuk gaat. Bij mij is deze oorspronkelijke aansluiting op de luchtslang afgeblind.
zie foto voor de situatie bij mij aan boord:
![[Afbeelding: p50400061ts.jpg]](http://img202.imageshack.us/img202/6773/p50400061ts.jpg)
Mijn vraag: waarom is dit alleen zo bij ( alle?)LPG motoren?
Het filter element wordt op deze manier vettig, kan het kwaad als ik de slang aansluit op de manier zoals bij benzine motoren?
alvast bedankt
Juri