19 July 2011, 23:13
Mijn 98'er Blackberry heeft een zeer mooi ECC systeem. Maar hij neemt het laatste C'tje van Control wel erg letterlijk. Nadat ik het systeem vorige week heb laten bijvullen viel mij op dat de airco wel koel aanvoelt. Maar toch, niet altijd, en niet zoals het hoort.
Tijdens de rit naar Tsjechië (1500km) ging het tot aan Duitsland goed. Lekker koel. Daarna leek de airco niet aan te slaan. Tot het 's avonds koeler werd buiten (lager dan 22graden), toen weer wel lekker fris. Daarnaast is er geen blower meer tijdens acceleratie of hogere snelheid.
Ik verdenk nu de twee terugslagklepjes tegen het schutbord aan...of ÃÃn van de vier motoren die met behulp van vacuüm de boel open en dicht zetten. Dit en dit heb ik al wel gevonden en ergens moet de oplossing zijn, alleen wil ik ook hier (thuis!:biggrin ff checken of er mensen zijn die hier verstand van hebben en eventueel tips kunnen geven dit snel op te lossen. Wellicht is er nog iets te verzinnen voor we de terugreis gaan aanvaarden.
Gaarne uw reacties!
Tijdens de rit naar Tsjechië (1500km) ging het tot aan Duitsland goed. Lekker koel. Daarna leek de airco niet aan te slaan. Tot het 's avonds koeler werd buiten (lager dan 22graden), toen weer wel lekker fris. Daarnaast is er geen blower meer tijdens acceleratie of hogere snelheid.
Ik verdenk nu de twee terugslagklepjes tegen het schutbord aan...of ÃÃn van de vier motoren die met behulp van vacuüm de boel open en dicht zetten. Dit en dit heb ik al wel gevonden en ergens moet de oplossing zijn, alleen wil ik ook hier (thuis!:biggrin ff checken of er mensen zijn die hier verstand van hebben en eventueel tips kunnen geven dit snel op te lossen. Wellicht is er nog iets te verzinnen voor we de terugreis gaan aanvaarden.
Gaarne uw reacties!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"