Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbodruk- en tijd klokjes
Hoort er hier ook verlichting in te zitten? Bij mij doen ze het niet nl.
Antwoord
ja, er hoort licht te branden. Zit een lampje in aan de achterkant met een bajonetsluiting (draaien en dan eruit schuiven).
79-er 242 GT B23e
Antwoord
K bdankt. Dan zal ik daar eens even een blik op werpen.
Antwoord
goed punt, die zijn vaak stuk ja. En wel mooi als de kerstboom werkt idd.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
bij mij gaan om het jaar zo'n beetje al de lampjes kapot, incl lampjes vd kachelverwarming....
Antwoord
Ticcie schreef:bij mij gaan om het jaar zo'n beetje al de lampjes kapot, incl lampjes vd kachelverwarming....
Yep, het lampje voor het klokje heeft het gisteravond begeven. Nu de andere lampjes in de middenconsole nog...
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
dan rij je zeker ook met t licht aan overdag. En dat met 50.000km tel maar uit, zijn heel wat branduren.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Hoe krijg je zo'n klokkie er een beetje fatsoenlijk uit. Ik zag geen schroeven oid zitten nl.
Antwoord
ja, idd altijd lampen aan en dus bijna 3 uur per dag brandtijd.....

Als ik me niet vergis kun je in ieder geval 1 van de paneeltjes (ik geloof de onderste, maar weet het niet zeker) om een metertje lostrekken. Dan zie je vanzelf de schroeven vd anderen zitten.
Antwoord
Ja dat kappie had ik er dus al af, maar ik zag zo ff geen shroefies zitten, maar ik zal het nog eens uitvoerig bekijken. Ik zal wel wat gemist hebben.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Klok instrumenten paneel loopt niet (tijd) EdRaket66 7 4.884 25 February 2015, 17:23
Laatste bericht: skidje
  aansluiting op de turbodruk meter. BartMandersRacing 3 2.707 6 October 2013, 11:40
Laatste bericht: Ticcie
  Diverse electrische problemen in korte tijd na elkaar. Nicolaas H 7 7.163 26 August 2013, 09:27
Laatste bericht: Norberto Andry
  rechterachterlicht doet het soms niet, na enige tijd weer wel Claus 14 11.037 9 July 2013, 19:13
Laatste bericht: Peter245
  Economy of turbodruk meter Bill 1 1.891 12 April 2009, 22:04
Laatste bericht: eric vermeer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)