Topics: 38
Ooit iemand meegemaakt dat de brandstofmeter niet meer werkt?
Is deze los te vervangen of moet dan ook de koelvloeistofthermometer eruit of wellicht het hele klokkenspel?
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 41
ja, simpel te doen, gewoon dash/klokken los, losschroeven en vervangen, neem zondag wel eentje mee, heb nog wel wat liggen
leg het wel uit met een voorbeeld
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 5
Kan ook gewoon een massa-probleempje zijn bij de tank, is niet ongewoon met al die pekel.
PP alvast bedankt, zie het zondag dan vanzelf.
Pierre, dat zou wel heel straf zijn. Mijn 240 heeft van de week voor het eerst in zijn prille leven pekel gezien en voordien deed die meter het volgens mij ook al niet meer (maar dat weet ik niet zeker)
in ieder geval bedankt voor je reactie(s)
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 74
Voor het eerst pekel gezien? Hoelang heeft het bij jullie niet meer gesneeuwd dan?
Onze Principessa komt uit Italie, daar wordt toch, zeker in het zuiden enkel de vis gepekkeld
Topics: 34
ruuds70 schreef:Onze Principessa komt uit Italie, daar wordt toch, zeker in het zuiden enkel de vis gepekkeld 
Noord-Italie wordt toch echt wel gepekeld hoor!! Onder de Alpen is het echter zeldzaam.
Ik was me helemaal de tering om hem schoon te houden hier in NL...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
PP, het vervangen van de brandstofmeter is inderdaad een fluitje van een cent...............helaas werkt deze ook niet, zal dus aan iets anders liggen..............wordt vervolgd of vervolgens een volvodealeraangelegenheid (ping ping)
Toch bedankt natuurlijk
groet
ruud
Klinkt als een probleem bij de tankgever (vlotter).
Onder de achterbak zit een plaatje wat je er uit kunt schroeven. Onder dit plaatje zit de stekker die naar je vlotter loopt. Controleer maar eens of de stekkerverbinding nog in orde is.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 7
Bij mijn 245 werkt de brandstofmeter wel als je op LPG rijdt maar niet als je op benzine rijdt. Gaan we nog uitzoeken.
Frans