Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen ...
Hallo volvo-lovers,

Mijn naam is Ellen, ook wel Barbaarella genoemd, kortweg barbaar, kortom zeg maar gewoon barb.
Ben al een beetje aan het lezen geweest en kom hele mooie volvo's tegen.
Natuurlijk heeft mijn volvo ook een koosnaampje, de Red Beul, een 240 uit 1993.
Het is mijn allereerste auto, ik mag wel vol trots zeggen dat ik als 47-jarige onlangs in 1x mijn rijbewijs heb gehaald.
Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee, vooral omdat ik vele exposities en kunstevenementen afrij met een volgeladen bak.
Het was wel even wennen, rijles in een piepklein autootje en sinds maart deze superauto.

Ik heb totaal geen verstand van auto's, ouders hebben ook nooit auto gereden, mijn ex waar ik 25 jaar mee samengeleefd heb ook niet, dus voor mij gaat er een hele nieuwe wereld open.
Vandaar dat ik me hier aangemeld heb.
Mijn auto mankeert soms wel eens wat en dan is het handig als ik zelf wat kan sleutelen ;D of in ieder geval weet waar het euvel zou kunnen zitten.
Ik ben meteen al Volvo-verslaafd, het voelt heel veilig en vertrouwd.

O ja, dit is em, een verwende prins hoor, heeft altijd in garage gestaan, daar kom ik nu wel achter ...

[Afbeelding: 2dge79]

Antwoord
O das een goeie binnenkomer ;D
Antwoord
platjes genoeg toch?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
ja platjes genoeg, maar hier kan je dus blijkbaar niets plaatsen vanuit twitpic ?
Antwoord
barbaarella schreef:Hallo volvo-lovers,

Mijn naam is Ellen, ook wel Barbaarella genoemd, kortweg barbaar, kortom zeg maar gewoon barb.
Ben al een beetje aan het lezen geweest en kom hele mooie volvo's tegen.
Natuurlijk heeft mijn volvo ook een koosnaampje, de Red Beul, een 240 uit 1993.
Het is mijn allereerste auto, ik mag wel vol trots zeggen dat ik als 47-jarige onlangs in 1x mijn rijbewijs heb gehaald.
Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee, vooral omdat ik vele exposities en kunstevenementen afrij met een volgeladen bak.
Het was wel even wennen, rijles in een piepklein autootje en sinds maart deze superauto.

Ik heb totaal geen verstand van auto's, ouders hebben ook nooit auto gereden, mijn ex waar ik 25 jaar mee samengeleefd heb ook niet, dus voor mij gaat er een hele nieuwe wereld open.
Vandaar dat ik me hier aangemeld heb.
Mijn auto mankeert soms wel eens wat en dan is het handig als ik zelf wat kan sleutelen ;D of in ieder geval weet waar het euvel zou kunnen zitten.
Ik ben meteen al Volvo-verslaafd, het voelt heel veilig en vertrouwd.

O ja, dit is em, een verwende prins hoor, heeft altijd in garage gestaan, daar kom ik nu wel achter ...

[Afbeelding: 2dge79]
Het kan wel je linkt naar iets zonder extensie. zo zou het wel moeten werken.
[Afbeelding: 143532261.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6F...RZZQDRI%3D]
Mooi rood is niet lelijk.
Antwoord
O wat goed, bij jou lukt het wel, bij mij in eerste instantie ook, maar toen ik later nog eens keek was het plaatje verdwenen, vreemd he.
Antwoord
(als je op citaat drukt zie je wat ik ingetypt heb en wat jij ingetypt heb)
Ik heb gelinkt naar het grote plaatje (bij de eigenschappen kun je zien waarnaar je moet linken).
Antwoord
Aha een kunsternaar met een Volvo, dat past in het plaatje.
Mooi een 245 als een auto. Een vrouw met een dikke Volvo is altijd bijzonder (volgens M. Bril)
Vel plezier met je Volvo en vele veilige kilometers toegewenst.

Gr. Paul
www.volvorider.web-log.nl<br />Volvo 240 estate Classic LE MY 93 nr 1046/1600<br />Volvo 240 sedan Super MY 91, G3<br />Volvo 850 sedan T5 MY 94 (alter II)<br />http://twitter.com/volvorider2
Antwoord
Okee duidelijk, bedankt meneer DopdeDouwer.
Ik dacht al zoiets tijdens het naar huis rijden, het moet het grote plaatje zijn ...

Bedankt Paul, volgens mij rijden er veel creatieve vrouwen Ãn mannen in een dikke volvo.
Eigenlijk niet zo bijzonder dus als het in het plaatje past. Wink

Vanavond ga ik hier eens rondstruinen, ik heb af en toe wat startproblemen, vooral als het regent zoals tegenwoordig.
Ik hoorde al hier en daar dat het vocht in de bougies zou kunnen zijn ...
Antwoord
Ondertussen zie ik dat het platje alweer weg is, ik zal een andere oplossing zoeken, photobucket ofzo? Of flickr.

[Afbeelding: 4924027322_650c997121.jpg]
brunssum 094 by barbaarella, on Flickr
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Even voorstellen: Volvo 340 van Wout Wout_Holsbeek 5 639 17 April 2025, 21:00
Laatste bericht: BartJu
  Even voorstellen V70 III 2.0 D3 philippehopman 0 387 31 August 2024, 17:43
Laatste bericht: philippehopman
  Even voorstellen Didier911 0 671 2 July 2024, 21:33
Laatste bericht: Didier911
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 1.107 7 June 2024, 18:14
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen Jort 3 1.194 3 May 2024, 08:24
Laatste bericht: henqui
  Voorstellen _gijs_ _gijs_ 4 1.320 25 April 2024, 06:31
Laatste bericht: _gijs_
  Voorstellen: '83 Big Nose Kogelman 52 17.203 3 April 2024, 19:41
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen: Volvo 245 1976 Kogelman 19 5.605 2 April 2024, 17:05
Laatste bericht: IVARIO
  voorstellen volvo 240 1983 dafshooter 1 1.162 26 February 2024, 13:40
Laatste bericht: Rob
  Even voorstellen IJzeren_Sjaak 5 3.060 8 October 2022, 17:03
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)