Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even voorstellen ...
Hallo volvo-lovers,

Mijn naam is Ellen, ook wel Barbaarella genoemd, kortweg barbaar, kortom zeg maar gewoon barb.
Ben al een beetje aan het lezen geweest en kom hele mooie volvo's tegen.
Natuurlijk heeft mijn volvo ook een koosnaampje, de Red Beul, een 240 uit 1993.
Het is mijn allereerste auto, ik mag wel vol trots zeggen dat ik als 47-jarige onlangs in 1x mijn rijbewijs heb gehaald.
Daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee, vooral omdat ik vele exposities en kunstevenementen afrij met een volgeladen bak.
Het was wel even wennen, rijles in een piepklein autootje en sinds maart deze superauto.

Ik heb totaal geen verstand van auto's, ouders hebben ook nooit auto gereden, mijn ex waar ik 25 jaar mee samengeleefd heb ook niet, dus voor mij gaat er een hele nieuwe wereld open.
Vandaar dat ik me hier aangemeld heb.
Mijn auto mankeert soms wel eens wat en dan is het handig als ik zelf wat kan sleutelen ;D of in ieder geval weet waar het euvel zou kunnen zitten.
Ik ben meteen al Volvo-verslaafd, het voelt heel veilig en vertrouwd.

O ja, dit is em, een verwende prins hoor, heeft altijd in garage gestaan, daar kom ik nu wel achter ...

[Afbeelding: 2dge79]

Antwoord
O das een goeie binnenkomer ;D
Antwoord
platjes genoeg toch?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
ja platjes genoeg, maar hier kan je dus blijkbaar niets plaatsen vanuit twitpic ?
Antwoord
barbaarella schreef:Hallo volvo-lovers,

Mijn naam is Ellen, ook wel Barbaarella genoemd, kortweg barbaar, kortom zeg maar gewoon barb.
Ben al een beetje aan het lezen geweest en kom hele mooie volvo's tegen.
Natuurlijk heeft mijn volvo ook een koosnaampje, de Red Beul, een 240 uit 1993.
Het is mijn allereerste auto, ik mag wel vol trots zeggen dat ik als 47-jarige onlangs in 1x mijn rijbewijs heb gehaald.