8 June 2010, 20:03
Ik ben bezig geweest met het aansluiten van de stekkerdoos op de trekhaak. Alles werkt, maar ik heb geen constante stroom. Dit zou de dikke rode kabel achterin op de connector moeten zijn. Nu las ik in een handleiding dat deze rode kabel in de motorruimte nog op de accu aangesloten moet worden. Zo gezegd, zo gedaan, met zekering ertussen. Alleen.. heb ik nog steeds geen constante stroom. Verder zoeken: zekeringen. Bij het zekeringenkastje vind ik de rode kabel weer, aangesloten en met 12volt erop, maar er loopt geen kabel vandaan. Ik zie wel de connector van de kabelboom naar achteren, deze is ook aangesloten, maar ik zie niet waar de rode kabel vanaf die connector naartoe loopt, ik zie alleen dat ie naarboven loopt, richting dashboard. Nu kan ik het oplossen door een kabeltje te trekken vanaf de zekering waar de rode kabel met 12v aan vast zit, naar de connector aan de kabelboom die naar achteren loopt. Maar, het lijkt me dat er een 'originele' oplossing moet zijn. Ligt de rode kabel los ergens, bij contactslot ofzo? Komt dit verhaal jullie bekend voor?