27 April 2010, 08:08
Ik zit met een beetje vreemd probleem (zoals gewoonlijk
) Tijdje terug heb ik de draagarmen, veren, schokbrekers vervangen van mijn volvo. Ik heb er HD veren onder gezet om de verzakte look op te heffen. Enige tijd daarna kwam er een soort geklop gebonk geluid onder de auto vandaan (plek moeilijk te horen), niet altijd en dat maakt het nu weer zo lastig. Vorige week mijn gedane werk helemaal nagelopen om te zien of het hieraan zou kunnen liggen maar ik zie geen loszittende dingen en niets wat ergens tegen aanklopt.
Gister merkte ik dat het geklopt erger is als ik een lang stuk op de snelweg rij en zoals gister ik aan kon sluiten op een file. Het geklop is dan eventjes erg aanwezig en snel achter elkaar. Na een tijdje fileren zakt het weer weg om na een stukje langer doorrijden en wederom aan te mogen sluiten weer aanwezig is (en zoals jullie al raden weer wat wegzakt). Snelweg is mooi strak asfalt dus het zal niet aan de ophanging oid liggen lijkt me. Het gekke is ook dat het komt en weer een beetje gaat
Ik weet dat het lastig is om zo via een berichtje de oorzaak van het probleem te vinden maar wie weet is er iemand welke een zelfde geluid/ervaring heeft gehad.
Elke tip is welkom
Thanks again!!!
) Tijdje terug heb ik de draagarmen, veren, schokbrekers vervangen van mijn volvo. Ik heb er HD veren onder gezet om de verzakte look op te heffen. Enige tijd daarna kwam er een soort geklop gebonk geluid onder de auto vandaan (plek moeilijk te horen), niet altijd en dat maakt het nu weer zo lastig. Vorige week mijn gedane werk helemaal nagelopen om te zien of het hieraan zou kunnen liggen maar ik zie geen loszittende dingen en niets wat ergens tegen aanklopt. Gister merkte ik dat het geklopt erger is als ik een lang stuk op de snelweg rij en zoals gister ik aan kon sluiten op een file. Het geklop is dan eventjes erg aanwezig en snel achter elkaar. Na een tijdje fileren zakt het weer weg om na een stukje langer doorrijden en wederom aan te mogen sluiten weer aanwezig is (en zoals jullie al raden weer wat wegzakt). Snelweg is mooi strak asfalt dus het zal niet aan de ophanging oid liggen lijkt me. Het gekke is ook dat het komt en weer een beetje gaat
Ik weet dat het lastig is om zo via een berichtje de oorzaak van het probleem te vinden maar wie weet is er iemand welke een zelfde geluid/ervaring heeft gehad.
Elke tip is welkom
Thanks again!!!