11 December 2005, 19:31
Vrijdag nacht op de terugweg vanuit Arnhem stond ik poltsling voor een verrassing.
Kwam net bij een concert van Simply Red vandaan en ging met een goed gevoel naar huis.
Toen ik van de A12 de A50 op wou draaien richting Zwolle hoorde ik een oorverdovende knal en sprong er allemaal glas door de auto heen.
WAT WAS DAT!!? Zeg ik tegen m'n maat. hock:
Kijk ik achterom.., zie ik m'n achterruit in duizenden stukjes all over the place.
En groot gat precies in het midden. :?
Het eerste waar ik aan dacht vas een steen ofzow, maar de knal leek wel van een vuurwapen.
Vervolgens zie ik dat de achterruitverwarming al een tijdje aanstaat en dat leek mij dus een logische verklaring.
Bij het eerste en beste pompstation maar even gestopt om te kijken.
Nix te zien..!! Ja.., glas.., en m'n hele kofferdeksel zat er onder.
Helaas dus ook wat lakbeschadigingen!
Afijn.. op naar huis.. (koud)
Thuis om 01:30 even de S60 van paps onder de carport vandaan gehaald en de met een hoop kabaal (240 diesel) mijn tank er onder gezet i.v.m. regen.
Helaas s'ochtends geen tijd om CarGlass te bellen, want moest direct vroeg weer weg en had dus even mijn andere vervoersmiddel gepakt.
S'avonds thuis even CarGlas gebeld en binnen twee uur stond er en Transit voor de deur.
Meneer had even een noodruit gesneden en die er in gelijmd.
Mijn ruit was niet voorradig.. (vreemd.. )
Meneer gaf nog een mooi compliment over de auto.. " Dit lijkt wel een nieuwe!! Je ziet wel dat ie altijd heeft binnen gestaan!".
Klusje geklaard en ik zou maandag worden gebeld voor een vervolg afspraak.
Mijn trots weer op de parkeerplaats buiten gezet (uit het zicht) en lekker in bed gedoken.
Helaas weer vroeg wakker vanochtend, want moest weer vroeg de deur uit.
Kom ik buiten bij m'n auto... :evil: :evil: :evil:
WAT ZIE IK!!!
Ligt er GO@^%&@*MME een stoeptegel naast m'n auto.
voorruit in puin, parafaan (rooster) ingedeukt en beschadigd, motorkap en zijscherm beschadigd...!!!
DAT GELOOF JE TOCH NIET!! Ze zien me al aankomen bij de verzekering!
Het is maar goed dat ik het niet gezien heb!!
Heb ik eindelijk een knappe eerste eigenaar 240 diesel sedan met weinig km's op de kop weten te tikken..., helpen ze je er wel even vanaf!
Kwam net bij een concert van Simply Red vandaan en ging met een goed gevoel naar huis.
Toen ik van de A12 de A50 op wou draaien richting Zwolle hoorde ik een oorverdovende knal en sprong er allemaal glas door de auto heen.
WAT WAS DAT!!? Zeg ik tegen m'n maat. hock:
Kijk ik achterom.., zie ik m'n achterruit in duizenden stukjes all over the place.
En groot gat precies in het midden. :?
Het eerste waar ik aan dacht vas een steen ofzow, maar de knal leek wel van een vuurwapen.
Vervolgens zie ik dat de achterruitverwarming al een tijdje aanstaat en dat leek mij dus een logische verklaring.
Bij het eerste en beste pompstation maar even gestopt om te kijken.
Nix te zien..!! Ja.., glas.., en m'n hele kofferdeksel zat er onder.
Helaas dus ook wat lakbeschadigingen!
Afijn.. op naar huis.. (koud)
Thuis om 01:30 even de S60 van paps onder de carport vandaan gehaald en de met een hoop kabaal (240 diesel) mijn tank er onder gezet i.v.m. regen.
Helaas s'ochtends geen tijd om CarGlass te bellen, want moest direct vroeg weer weg en had dus even mijn andere vervoersmiddel gepakt.
S'avonds thuis even CarGlas gebeld en binnen twee uur stond er en Transit voor de deur.
Meneer had even een noodruit gesneden en die er in gelijmd.
Mijn ruit was niet voorradig.. (vreemd.. )
Meneer gaf nog een mooi compliment over de auto.. " Dit lijkt wel een nieuwe!! Je ziet wel dat ie altijd heeft binnen gestaan!".
Klusje geklaard en ik zou maandag worden gebeld voor een vervolg afspraak.
Mijn trots weer op de parkeerplaats buiten gezet (uit het zicht) en lekker in bed gedoken.
Helaas weer vroeg wakker vanochtend, want moest weer vroeg de deur uit.
Kom ik buiten bij m'n auto... :evil: :evil: :evil:
WAT ZIE IK!!!
Ligt er GO@^%&@*MME een stoeptegel naast m'n auto.
voorruit in puin, parafaan (rooster) ingedeukt en beschadigd, motorkap en zijscherm beschadigd...!!!
DAT GELOOF JE TOCH NIET!! Ze zien me al aankomen bij de verzekering!
Het is maar goed dat ik het niet gezien heb!!
Heb ik eindelijk een knappe eerste eigenaar 240 diesel sedan met weinig km's op de kop weten te tikken..., helpen ze je er wel even vanaf!
olvo 244 Diesel First owner...<br />243.000km NAP TY-78-VK