Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn 240 diesel mishandeld!!
Vrijdag nacht op de terugweg vanuit Arnhem stond ik poltsling voor een verrassing.
Kwam net bij een concert van Simply Red vandaan en ging met een goed gevoel naar huis.
Toen ik van de A12 de A50 op wou draaien richting Zwolle hoorde ik een oorverdovende knal en sprong er allemaal glas door de auto heen.

WAT WAS DAT!!? Zeg ik tegen m'n maat. Confusedhock:

Kijk ik achterom.., zie ik m'n achterruit in duizenden stukjes all over the place.
En groot gat precies in het midden. :?

Het eerste waar ik aan dacht vas een steen ofzow, maar de knal leek wel van een vuurwapen.
Vervolgens zie ik dat de achterruitverwarming al een tijdje aanstaat en dat leek mij dus een logische verklaring.
Bij het eerste en beste pompstation maar even gestopt om te kijken.

Nix te zien..!! Ja.., glas.., en m'n hele kofferdeksel zat er onder.
Helaas dus ook wat lakbeschadigingen! Sad
Afijn.. op naar huis.. (koud)

Thuis om 01:30 even de S60 van paps onder de carport vandaan gehaald en de met een hoop kabaal (240 diesel) mijn tank er onder gezet i.v.m. regen.
Helaas s'ochtends geen tijd om CarGlass te bellen, want moest direct vroeg weer weg en had dus even mijn andere vervoersmiddel gepakt.
S'avonds thuis even CarGlas gebeld en binnen twee uur stond er en Transit voor de deur.
Meneer had even een noodruit gesneden en die er in gelijmd.
Mijn ruit was niet voorradig.. (vreemd.. Wink )

Meneer gaf nog een mooi compliment over de auto.. " Dit lijkt wel een nieuwe!! Je ziet wel dat ie altijd heeft binnen gestaan!".

Klusje geklaard en ik zou maandag worden gebeld voor een vervolg afspraak.
Mijn trots weer op de parkeerplaats buiten gezet (uit het zicht) en lekker in bed gedoken.

Helaas weer vroeg wakker vanochtend, want moest weer vroeg de deur uit.
Kom ik buiten bij m'n auto... :evil: :evil: :evil:
WAT ZIE IK!!!

Ligt er GO@^%&@*MME een stoeptegel naast m'n auto.
voorruit in puin, parafaan (rooster) ingedeukt en beschadigd, motorkap en zijscherm beschadigd...!!!

DAT GELOOF JE TOCH NIET!! Ze zien me al aankomen bij de verzekering!
Het is maar goed dat ik het niet gezien heb!!

Heb ik eindelijk een knappe eerste eigenaar 240 diesel sedan met weinig km's op de kop weten te tikken..., helpen ze je er wel even vanaf! Sad
olvo 244 Diesel First owner...<br />243.000km NAP TY-78-VK
Amai!!! Das echt enorm klote!!
Tsja wat bereft de verzekering: foto's maken en toch opsturen, weinig keus lijkt me.
Sucees en hou ons op de hoogte!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
daar zou ik wel even een briefje aan wagen ri verzekering: is wel een heel discutabel verhaal als je dat als schademedewerker vd verzekeringsmaatschappij zo leest.

wel waardeloze actie.

zal jaloezie zijn moet je maar denken.
G*&#$$.......! Klote voor je. Als de staat van je auto terugloopt moet dat wel door jezelf komen en niet door een een of andere joker die lijdt aan een dwangmatige aandoening m.b.t. andermans eigendommen... :?
Succes met de verzekering inderdaad
79-er 242 GT B23e
Zieke geeste Cry

Van de week hoorde ik ook gestommel buiten, toch even gaan kijken... Waar moet dit heen Wat kunnen we doen om dit te keren? Hoe krijg je in (&*&**)-naam die gasten bij het verstand dat dit niet kan? En waar hebben die ouders gezeten? Want die zijn in mijn ogen ook rijp voor de sloop...

Oproep aan alle (toekomstige) ouders: Zorg goed voor je spruiten!!!!! en geef ze een beetje fatsoen mee!!!!!!!!!
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
wat een fuk verhaal zeg..kan me indenken dat je daar flink chagerijnig van wordt! Sterkte!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Het is echt verschrikkelijk Sem... Cry Cry

Veel sterkte en mocht je ze ooit tegenkomen: niet nadenken, maar gewoon eroverheen met die tank :lol:

Succes met de afwikkeling

Gr :?
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
achterruitverwarming heb ik vaker gehoord, laatst nog bij m'n baas met een nieuwe LandRover Defender G4 Tongue Tongue , maar steen.....
wat een &)^*(&+, gewoon afblijven van andermans dingen! :evil:
verzekering snapt ook wel dat je dit niet moedwillig caimt, toch??

besides, woon dan wel in hartje A'dam, maar Carol had haar tas gisteravond voor de voordeur laten staan, met pasjes,rijbewijs, sleutels enz.+ vrouwendingen, en krantenjongen vanochtend gewoon de krant in de bus gedaan, loopt ze de deur uit om in de auto's te kijken waar haar tas is, staat die nog gewoon voor de deur, met alles er nog in!!! Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
PP schreef:besides, woon dan wel in hartje A'dam, maar Carol had haar tas gisteravond voor de voordeur laten staan, met pasjes,rijbewijs, sleutels enz.+ vrouwendingen, en krantenjongen vanochtend gewoon de krant in de bus gedaan, loopt ze de deur uit om in de auto's te kijken waar haar tas is, staat die nog gewoon voor de deur, met alles er nog in!!! Big Grin Big Grin Big Grin

Nou, dan heb jij in korte tijd wel een hele heftige reputatie opgebouwd Big Grin Big Grin Big Grin
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
ja, of medelijden opgewekt :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hellup! Mag ik alsjeblieft mijn originele account terug? Hannes 2 1.086 25 March 2023, 01:36
Laatste bericht: Dopski
  Voorstellen en jullie mening over mijn aan te schaffen 245 Bacchus 35 18.082 23 December 2021, 18:36
Laatste bericht: Kogelman
  Diesel (S70 tdi) motor vervangen met benzine Volvo S70 11 7.926 3 May 2018, 22:59
Laatste bericht: Volvo S70
  Benzine naar Diesel?! Yezzz 20 16.165 15 December 2016, 20:06
Laatste bericht: Dirk86
  Mijn eerste 240 kopen? Koet 273 5 5.822 14 August 2016, 09:32
Laatste bericht: Arn02
  Is mijn 850 nog te redden? erikdb 16 12.645 20 May 2016, 22:08
Laatste bericht: KennOne
  Welke auto/Volvo net zo betrouwbaar als mijn S60 2.4D? YinYang 8 11.189 24 November 2015, 16:34
Laatste bericht: 244dl
  Aankooptips V70 Diesel Giedioot 4 7.416 18 March 2015, 14:40
Laatste bericht: Giedioot
  Moderne inspuiting benzine schadelijker dan diesel ZOAB 1 2.854 16 May 2014, 18:16
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Dilemma dankzij hedendaags charmegebrek: welke radio in mijn Volvo? Ohrtmann 25 16.712 19 May 2013, 23:12
Laatste bericht: Stevves

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)