Topics: 4
Mijn GLE uit 1993 op LPG slaat nadat ik een stuk gereden heb bij het afremmen voor een rotonde of afdraaien autoweg af.
Meestal als ie warm is , trap ik de koppeling op tijd in dan blijft ie stationair wel lopen maar laat je de motor "uitvieren" slaat ie af,wie kan me hierbij duidelijk maken wat dit kan zijn?? er zit een nieuwe verdamper,kleppen zijn gesteld,ik weet niet waar ik het moet zoeken,help !!
andigheid wordt gestraft
Topics: 173
Topics: 107
Heeft de auto dat euvel toevallig sinds dat de nieuwe verdamper erin is gezet?
In dat geval staat de verdamper waarschijnlijk te arm of te rijk afgesteld.
Jos,ja sorry ik ben net terug na een weekendje 1300 km.maar dat wat jij schrijft kan kloppen,morgen gelijk naar de gasboer,ik meld me weer.!
andigheid wordt gestraft
Het was een bekend probleem,De "gasman"heeft een plaatje voor de inlaat van het luchtfilter gezet zodat er niet te veel lucht inkomt bij het gas afnemen waardoor het lpg mengsel "uitgeblazen"kan worden?
we checken het uit en ik meld me weer na een testing.
andigheid wordt gestraft
Het is nu gebeurd,het lag dus idd aan teveel lucht die binnenkwam bij het gas afnemen en dat plaatje voor het inlaatgat van het luchtfilter voorkomt daardoor dat ie afslaat,hoe is het mogelijk hÃÂ?
het werkt en dat telt,bedankt "gasman"
andigheid wordt gestraft
Topics: 32
weepy schreef:Het is nu gebeurd,het lag dus idd aan teveel lucht die binnenkwam bij het gas afnemen en dat plaatje voor het inlaatgat van het luchtfilter voorkomt daardoor dat ie afslaat,hoe is het mogelijk hÃÂ?
het werkt en dat telt,bedankt "gasman"
Klopt,
Heb ik ook al eens gehad met een ander merk (BMW)
Bij LPG is het altijd goed om de aanzuiging niet in de rijrichting te hebben. Als het niet makkelijk te veranderen is, is een plaatje een eindje voor de aanzuigopening een goed alternatief.
Als de rijwind er maar niet rechtstreeks in blaast.
Volvo 240 GL estate B230f '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67