4 October 2008, 15:04
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 January 2013, 14:38 door nickkmoerland.)
qwerty
|
Nick stelt zich voor
|
|
4 October 2008, 15:04
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 January 2013, 14:38 door nickkmoerland.)
qwerty
4 October 2008, 15:39
Welkom hier op het forum !
Een turboconversie is ook geen open-hart chirurgie ;D, je moet alleen alles voor jezelf duidelijk hebben, op je gemak de onderdelen verzamelen, en alles 1 voor 1 doen. En laat je niet gek maken ! dan komt alles echt wel goed. Er is hier zat kennis aanwezig om je verder te helpen. Mocht je er niet uitkomen, of nog parts zoeken, je kunt me altijd mailen. Ik heb nog wel het een en ander liggen aan parts om je op weg te helpen.
4 October 2008, 16:25
welkom bij deze club.
Zat kennis en ervaring hier ...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
4 October 2008, 17:56
nickkmoerland schreef:Ik denk dat mijn einddoel is: een goed rijdbare, maar toch lekker vermogende 240 te bouwen, die menige automobilist in pure verbazing achter zich laat. Verdorie, nog iemand die dat wil... ;D Welkom!
760 | Groen | Snel
4 October 2008, 19:02
welkom hier!
mooie plannen, succes ermee 8)
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
4 October 2008, 19:32
wordt vast een leuk project, succes!
TB... iedereen bekend mee? Voor wie niet: http://www.turbobricks.com/
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
5 October 2008, 20:18
Danku, danku! ;D Om meteen maar even met de deur in het spreekwoordelijke huis te vallen; in mn voortrein piept er constant iets als je rijdt en als je stevig moet remmen hoor je een vrij luide knak. Waar kan dit op duiden? De vorige eigenaar zei dat het iets met ophangrubbers te maken had? En er zit een allemachtig irritant piepje in mn koppelingspedaal, flink inspuiten met wd40 is de remedie?
6 October 2008, 08:47
Welkom! Goed dat het mailtje via TB eea verduidelijkt heeft.
koppelingspedaal: kabel bij pedaal loshalen, uit schutbord halen en dan flink wat kettingvet oid erin. WD40 lijkt me erg dun, maar kan ook goed werken!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
6 October 2008, 21:20
Of inspuiten met Innotec ,total powergrease.
Dit is een soort vet ,wat dun vloeibaar ingespoten wordt(penetreert goed),en door oplosmiddel dikker wordt |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|