Topics: 30
Wat vinden jullie, deze velgen of toch maar de polarissen er weer onder
Btw velgen zitten nog niet gemonteerd, dit is nog maar een proef opstelling. Vind het zelf wel netjes staan, volgende week even een cnc programma schrijven voor de adapters en dan kunnen ze er na de winter onder.
Volgende week worden de polarissen gespoten, en dan komen er winter banden op vredestein giugaru 215-45-17
Als er nog meer mensen zijn die adapters zoeken voor volvo naar bmw, laat het dan deze week nog horen, dan kan ik er eventueel een paar extra maken?
Graag hoor ik wat jullie er van vinden.
Gr,
Joostv6
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Topics: 52
Ik ben niet zo'n liefhebber van Polarissen - om niet te zeggen dat ze de uitstraling van een oude Volvo volledig om zeep helpen - maar na het zien van bovenstaande foto's zijn ze behoorlijk in mijn achting gestegen.
Topics: 27
Ik vind het eerlijk gezegd geen porum.... :o ;D
Volvo 245 GLE 1979
Topics: 42
michiel schreef:Ik vind het eerlijk gezegd geen porum.... :o ;D
helemaal mee eens, of standaard, of Virgo's, al mogen Corona's evt. ook nog wel :-\
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 67
ik vind het geen lelijk wiel..............maar niet voor onder deze auto :-\ Past niet, klopt niet. Banden zijn te dik en volgens mij is 18"net te groot voor een 200
Als je een 18" velg wilt, denk dan eens aan (imitatie) Pegasus in 18", dat zijn originele wielen die naar mijn idee wel netjes staan.
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Die 3 opties dioe jij noemde pp heb ik ook op de stapel liggen, corona's vind ik ook nog wel mooi(met grote naafdop), alleen die zijn zo klein.
Virgo's vind ik persoonlijk weer wat minder, en eigenlijk ook nog te klein.
Polarissen vind ik beter bij de auto passen, maar ik wilde eigenlijk nog wel wat groter.
Dit is ook een van mijn uitprobeer auto's, heb nl ook nog een 77er 264 op stalen wielen, en een 78er 264 op corona's met grote naafdop.
Topics: 27
Ik heb zelf corona's met grote wieldop die zijn wel sjiek, maar idd aan de kleine kant. Eigenlijk wil ik een maatje 15'' en dan de klasse van een corona.
Volvo 245 GLE 1979
17 of 18 inch corona's lijken me ook wel wat
Heb ook al gekeken naar oz grand turismo in 18 inch
Maar als de auto straks klaar is, denk ik dat het plaatje beter pas met de 18 inch bmw velgen
auto wordt compleet gespoten(ijsblauw)
spiegels en lijsten hoogglans zwart(pianolak)
ruiten allemaal 20% tinten zwart
Spacers/adapters op maat gemaakt zodat buitenkant band gelijk loopt met scherm
Veren laat ik op maat maken bij Reiger zodra ik weet welke wielen eronder komen.
Vergeven jullie me deze moodificaties als ik beloof dat ik de andere 2 origineel laat
Topics: 82
Staat wel hip, bling en jump, zeg maar alles wat een 240 niet is. Staat wel erg wijd op zijn poten zo, ook niet wat ik gewend was.
BMW heeft ook velgen met eindeloos veel spaakjes op gelijke afstand van elkaar, als een Corona.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Wijd komt ook door de banden maat voor 225 en achter 255
De velgen die jij bedoelt zijn voilgens mij niet van BMW maar van Alpina, best mooie velgen alleen die hebben een heel grote naafdeksel waar alle bouten onder verstopt zitten.
En deze velgen kosten al bijna net zoveel als een 264, en ik denk dat ik voor een setje alpina wielen wel 2 volvo's kan kopen