14 December 2010, 15:22
Zijn we weer!
'n Tijdje geleden een paar fraaie verzwaarde veren opgehaald bij Peter Timmer (dankjewel nog - nog steeds jaloers op mooie klusplek aan de dijk!). Deze waren van een 240/ 245, wsl met LPGtank.
Eerlijk gezegd had ik ze in gedachten voor een vriend die ze gepland had voor onder zijn 164. In een vluchtige poging ze er ff onder te drukken, viel dat wat tegen - alsof ze niet leken te passen. Zoëzo moesten de schotels (waar de veren in vallen) vervangen worden, maar de veren leken te hoog.
Klopt het dat de veren van een 240 langer/ hoger zijn dan dat er onder een 164 passen (of zijn we gewoon te ongeduldig geweest)?
'n Tijdje geleden een paar fraaie verzwaarde veren opgehaald bij Peter Timmer (dankjewel nog - nog steeds jaloers op mooie klusplek aan de dijk!). Deze waren van een 240/ 245, wsl met LPGtank.
Eerlijk gezegd had ik ze in gedachten voor een vriend die ze gepland had voor onder zijn 164. In een vluchtige poging ze er ff onder te drukken, viel dat wat tegen - alsof ze niet leken te passen. Zoëzo moesten de schotels (waar de veren in vallen) vervangen worden, maar de veren leken te hoog.
Klopt het dat de veren van een 240 langer/ hoger zijn dan dat er onder een 164 passen (of zijn we gewoon te ongeduldig geweest)?
R.I.P. Volvo 244 GL - 1980 - geel;
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.
verkocht: 'de tunnel' Volvo 245 DL - 1980 - geel - LPG;
enjoying: 'Doris' - Volvo 242 DL - 1975 - bordeauxrood - LPG;
tryin to enjoy (more): 'Die Nieuwe Ouwe' - Volvo 940 GL - 1996 - groen - LPi.