4 March 2007, 11:21
Op dit moment ben ik aangekomen op het punt dat de brandstofpomp onder de auto wordt gemonteerd. Nu heb ik echter een paar vragen, omdat de tank en de pomp onder een auto vandaan komen waar eerder geen turbo in heeft gelegen:
- De pomp die ik toen der tijd van de turbo heb afgehaald (de schone!!), blijkt slechts twee aansluitingen te hebben voor slangen. Dit in tegenstelling tot de pomp die al onder de huidige auto zat. Deze heeft er namelijk drie!? (de 'turbo pomp' heeft ook geen stekker (elektriciteit) aan de zijkant van de pomp zitten, maar twee stekkertjes aan de achterkant!).
Het verschil is een extra aansluiting in de vorm van een heel dun tuitje waar blijkbaar een dunner slangetje op heeft gezeten (bij rechter pomp te zien). Bij de linker pomp zit op die plek een klein schroefje.
- Daarnaast heb ik boven op de brandstoftank drie aansluitingen zitten. Twee dikke en een dunne. De twee dikke zijn naar mijn mening voor brandstof toevoer en voor de retourleiding. Nu blijft alleen de dunnere aansluiting over. Is deze aansluiting wellicht bedoeld voor de extra aansluiting op de pomp van de huidige auto? Is deze aansluiting icm met de turbo blijkbaar niet nodig? Kan ik deze aansluiting op de tank dan gewoon afdoppen?
![[Afbeelding: dscf4965fp7.th.jpg]](http://img223.imageshack.us/img223/7615/dscf4965fp7.th.jpg)
- De pomp die ik toen der tijd van de turbo heb afgehaald (de schone!!), blijkt slechts twee aansluitingen te hebben voor slangen. Dit in tegenstelling tot de pomp die al onder de huidige auto zat. Deze heeft er namelijk drie!? (de 'turbo pomp' heeft ook geen stekker (elektriciteit) aan de zijkant van de pomp zitten, maar twee stekkertjes aan de achterkant!).
Het verschil is een extra aansluiting in de vorm van een heel dun tuitje waar blijkbaar een dunner slangetje op heeft gezeten (bij rechter pomp te zien). Bij de linker pomp zit op die plek een klein schroefje.
- Daarnaast heb ik boven op de brandstoftank drie aansluitingen zitten. Twee dikke en een dunne. De twee dikke zijn naar mijn mening voor brandstof toevoer en voor de retourleiding. Nu blijft alleen de dunnere aansluiting over. Is deze aansluiting wellicht bedoeld voor de extra aansluiting op de pomp van de huidige auto? Is deze aansluiting icm met de turbo blijkbaar niet nodig? Kan ik deze aansluiting op de tank dan gewoon afdoppen?
![[Afbeelding: dscf4965fp7.th.jpg]](http://img223.imageshack.us/img223/7615/dscf4965fp7.th.jpg)