21 February 2007, 22:10
Ik probeer het uit te leggen
Wat is er achtereenvolgens gebeurd;
Ik heb de dagteller gerepareerd. Klokken weer ingebouwd. Krijg ik uiterst rechts een oranje pijl te zien. Alles werkt verder goed.
Daarna heb ik voor de keuring mijn achterlicht gerepareerd. Nieuwe lamp ingedraaid en wat contactjes bij het achterlicht schoongemaakt.
Daarna brand het acculampje en knippert een beetje als ik rij en in het zelfde ritme van het knipperen gaat mijn teller op en neer. Lampje van mijn handrem brand heel zwak. De controlelampjes werken niet meer. Oude lamp er weer ingedaan. Geen verschil.
Klokkenhuis er weer uit gehaald. Zie ik een losse draad. Hoe ik ook aansluit,. Het werkt niet meer. Weer ingebouwd hoe het zat. Doet niets in het klokkenhuis het meer het meer. Behalve verklikker voor groot licht, richtingaanwijzerpijltjes,
In de kabelboom heb ik stekkertje over dus naast de aansluitstekkers heb ik drie losse draden met stekertjes. 1 mannetje 2 vrouwtje En weet niet meer hoe ik het aan moet sluiten.
Het mannetjesdraad is rose. Een aansluit mogelijkheid mogelijk. Dus duidelijk
Smalle vrouwtje is geel/rood. Smal mannetje op printplaat aanwezig. Lijkt ook duidelijk resultaat is 0.
Breed vrouwtje draad wit/rood. Er zit wel een mogelijkheid om het brede vrouwje aan te sluiten maar daar zit een stuk plastic omheen lijkt op een afgeknipt stuk tuinslang. Resultaat = 0
Brede vrouwtje aan smal mannetje. Resultaat = oranje pijl, rest=0
Betreft een 240 sedan uit 1990. Wat verder opvalt, is dat er rechts een remlicht en achterlicht in een lamp zit en links een remlicht en achterlicht op een aparte plek. in de lamp zit.
Excuses voor het warrige verhaal maar ik ben er een beeje gek van geworden vandaag :'(. Geef mij maar een set ringsleutels een een paar vette klauwen.
Heeft iemand een idee of deze zaken met elkaar te maken hebben. hoe moeten de stekertjes worden aangesloten. En welke volgorde van handelingen is kan doen om dit probleem te lossen?
Wat is er achtereenvolgens gebeurd;
Ik heb de dagteller gerepareerd. Klokken weer ingebouwd. Krijg ik uiterst rechts een oranje pijl te zien. Alles werkt verder goed.
Daarna heb ik voor de keuring mijn achterlicht gerepareerd. Nieuwe lamp ingedraaid en wat contactjes bij het achterlicht schoongemaakt.
Daarna brand het acculampje en knippert een beetje als ik rij en in het zelfde ritme van het knipperen gaat mijn teller op en neer. Lampje van mijn handrem brand heel zwak. De controlelampjes werken niet meer. Oude lamp er weer ingedaan. Geen verschil.
Klokkenhuis er weer uit gehaald. Zie ik een losse draad. Hoe ik ook aansluit,. Het werkt niet meer. Weer ingebouwd hoe het zat. Doet niets in het klokkenhuis het meer het meer. Behalve verklikker voor groot licht, richtingaanwijzerpijltjes,
In de kabelboom heb ik stekkertje over dus naast de aansluitstekkers heb ik drie losse draden met stekertjes. 1 mannetje 2 vrouwtje En weet niet meer hoe ik het aan moet sluiten.
Het mannetjesdraad is rose. Een aansluit mogelijkheid mogelijk. Dus duidelijk
Smalle vrouwtje is geel/rood. Smal mannetje op printplaat aanwezig. Lijkt ook duidelijk resultaat is 0.
Breed vrouwtje draad wit/rood. Er zit wel een mogelijkheid om het brede vrouwje aan te sluiten maar daar zit een stuk plastic omheen lijkt op een afgeknipt stuk tuinslang. Resultaat = 0
Brede vrouwtje aan smal mannetje. Resultaat = oranje pijl, rest=0
Betreft een 240 sedan uit 1990. Wat verder opvalt, is dat er rechts een remlicht en achterlicht in een lamp zit en links een remlicht en achterlicht op een aparte plek. in de lamp zit.
Excuses voor het warrige verhaal maar ik ben er een beeje gek van geworden vandaag :'(. Geef mij maar een set ringsleutels een een paar vette klauwen.
Heeft iemand een idee of deze zaken met elkaar te maken hebben. hoe moeten de stekertjes worden aangesloten. En welke volgorde van handelingen is kan doen om dit probleem te lossen?
onkerblouwe volvo 240 polar u9 1993 station