24 January 2007, 12:48
Hallo allen,
Ik dacht even kijken bij het vernieuwde Volvolvo, ziet er leuk uit!
mijn 244 GL '78 is gisteren door de RDW bekeken, dus staat nu op NL kenteken.
heb er veel laswerk aan gehad, met name spatbord randen achter en de kokerbalken die van binnenuit helemaal weggerot waren door het hemel water.
Nu nog naar de spuiter en hij is klaar voor dagelijks gebruik (eerst nog even gas inbouwen natuurlijk)
Kom ik toch op het punt waarom ik hier ben, en dat is het volgende:
mijn volvo heeft een open schuifdak (origineel), waarvan de afdichting in het dak mist, die heb ik bij het hele herstellen van de volvo eruit gehaald en weg gesmeten.
Ik denk dat er nu heel wat mensen denken: dan heb je een probleempje!
er is niet aan te komen, tenminste niet waar ik heb gekeken.
Dus, vrienden van volvolvo, wie weet de oplossing van dit probleem, waarvan ik zeker weet dat er veel meer mensen zijn die hier tegen aan lopen.
gr makke
Ik dacht even kijken bij het vernieuwde Volvolvo, ziet er leuk uit!
mijn 244 GL '78 is gisteren door de RDW bekeken, dus staat nu op NL kenteken.
heb er veel laswerk aan gehad, met name spatbord randen achter en de kokerbalken die van binnenuit helemaal weggerot waren door het hemel water.
Nu nog naar de spuiter en hij is klaar voor dagelijks gebruik (eerst nog even gas inbouwen natuurlijk)
Kom ik toch op het punt waarom ik hier ben, en dat is het volgende:
mijn volvo heeft een open schuifdak (origineel), waarvan de afdichting in het dak mist, die heb ik bij het hele herstellen van de volvo eruit gehaald en weg gesmeten.
Ik denk dat er nu heel wat mensen denken: dan heb je een probleempje!
er is niet aan te komen, tenminste niet waar ik heb gekeken.
Dus, vrienden van volvolvo, wie weet de oplossing van dit probleem, waarvan ik zeker weet dat er veel meer mensen zijn die hier tegen aan lopen.
gr makke