Topics: 2
Hoi. Ik kom op het forum tegen dat bij 300.000 km (bij lpg) de cilinderkop gereviseerd moet worden. Heeft iemand enig idee wat dit kost?
Bij modernere auto's wordt nog wel eens gerept over een lpg/g3 installatie. Kan ik er bij een 240 vanuit gaan dat dit niet het geval is en dat je de volle mep aan wegenbelasting moet betalen?
Topics: 26
Hoor en lees bedragen tussen de 750,-- en 1200, -- euro!
Topics: 23
Ja, maar dat zou dan met kop de- en montage moeten zijn. En dan nog klinkt het me in de oren als bijzonder veel. Met zijn allen naar HRW ?
Ik zal morgen eens bellen wat ie daarvoor rekent. Met een koprevisie moet je rekenen op:
Kop afpersen en vlakken
Klepzetels vervangen
Eventueel kleppen vernieuwen
Kleppen zijn wel vervelend. Die zijn 15 euro per stuk of zo. En dat tikt aan bij 8 stuks. Maar dan nog...
Topics: 5
Ik betaal bij mijn garage voor een revisie-cylinderkop : Euro 500.--
Daar komt dan bij :
De- & montage
Koppakkingsetje
Nieuwe distributieriem + spanrol
Totaal kosten : rond de Euro 900.--
Als iemand een adresje weet, waar het net zo goed en goedkoper kan, dan hou ik mij aanbevolen, kleppen zijn bijna weer uitgesteld bij mij
Topics: 41
kop vlakken + geharde kleppen was bij mij laatst 350.-, zelf gemonteerd + 10.- voor nieuwe distributie, spanrol was nog OK, dus al met al 360.-, wel twee uur werk.
maar was wel weer een vriendje van me.... 8)
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
d'r zit bij zwanenburg op sloopterrein De Lieden bijv. een kerel die goed werk levert en een kop reviseert voor minder dan E300.
Daar komen dan nog wel de kosten van (de)montage, je pakkingset en distributieriem+spanrol bij (en evt. waterpomp). Dus voor E750 moet het prima kunnen.