Topics: 7
Heb een mooi zwart lederen interieur voor mijn 240 Estate gevonden.
Moet nu achterbank demonteren - zitting geen probleem, til je er zo uit. rugleuning is echter probleem.
Kan bij de in te bouwen rugleuning zien dat onder aan de zijkanten 2 asjes zitten. Vraag is hoe maak je die los, til je hem er ook uit of ???? :?
kijk uit naar jullie reactie.
gr,
Tinus
240 GL Estate 2.3 Automaat (1991) - 2cv6 Transat (1983) - Mini Red Hot (1985) - LandRover 110 SW 200 Tdi (1985)
Topics: 18
Het is een tijd geleden dat ik zo'n achterbank gedemonteerd heb>Ik heb toen ook lang zitten prutsen voordat ik erachter kwam hoe het zit.
Als ik me goed herinner zit er aan de achterkant van de bank ergens twee schuifjes die je naar links (of rechts?) kunt drukken en die ervoor zorgen dat de haakjes rond de asjes vrijkomen waarna je de bank eruit kunt lichten, maar wellicht kan iemand anders het je precies vertellen.
Topics: 36
Grote platte schroevendaaier aan de kant van de wielkast op het 'asje' zetten. Dan de schuifpin naar buiten bewegen.
Aan de wielkasten zitten U-profieltjes met een weerhaakje. Aan de rugleuning zit een soort van grote spijker die met een veer richting de bank wordt getrokken. Het is even friemelen idd....
Heb thuis foto's....
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Topics: 36
Dit is de sleuf waar de pal van de rugleuning in veert/klikt:
En dit is de pin met veer die onderin de rugleuning zit:
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter