Topics: 17
"Woar he'j de anhanger dahn? " Met een bedenkelijke blik kijkt de Twentse verkoper van graszoden over de pallet met gras naar de achterkant van Grote Rode Tractor. "As ie denkt daj dit allemaal daorin kriegt hej't vekeerd zeg ik oe". "En hier wegkomm'n deu'j al hillemoal nich." Enigzins verontwaardigd begin ik de 40 m2 rollen gras in de (met plastic geprepareerde) balzaal te stapelen. ondertussen zakt de 240 langzaam maar zeker in zijn veren. Meneer gras heeft er een kopje koffie en een peuk bijgepakt. Het past. Maar net. Ik heb nog een vuist ruimte tussen de banden en de wielbakken, ik zie alleen wegdek in mijn binnenspiegel en ja, in een bocht merk je wel dat er 600 kilo achter je ligt. Meneer gras zwaait nog vertwijfeld als we wegbrullen, maar de rooie geeft geen kik. Ja daar heb ik zo'n ding nou voor.
Volvo 240. De reis wordt onderdeel van de bestemming.
Topics: 34
hahaha super verhaal(tje) ;D
Topics: 289
Tsss.. waar bemoeit zo'n man zich mee.. ??? ;D
Topics: 33
hahahaha, als het niet past kan altijd de klep nog open...
kzag vanmiddag in dordt richting de stadspolders ook al een 245 met slappe veertjes rijden. volgens mij had ie een kluis achterin liggen onder het doek...
Topics: 28
Stoer, hoor!
Zelf durfde ik niet zo gek te doen, toen ik stenen voor de tuin ging ophalen. Maar toen had ik de Volvo ook nog maar een dagen:
Het is trouwens zo dat hoe meer ik van de auto en motor te weten kom, hoe bijzonderderder ik het vind dat een auto eigenlijk rijdt en alles maar vast blijft zitten!
Volvo V70 (2001)
Volvo 940 (1997) Peugeot 205 (1997) Volvo 240 Estate (1986) Porsche 924 (1983)
Topics: 17
Vandaag geel zand en stenen halen.......... ;D Ben benieuwd...
Volvo 240. De reis wordt onderdeel van de bestemming.