Bij die auto's van ons vallen vanzelf gaatjes, als je er een tijdje niet naar kijkt. Dat heb ik met de Zwarte Flirt ervaren en Dop ook met zijn Groene Draak. :'( :'(
Daarom heb ik geen enkel probleem om nieuwe wegen te zoeken voor slangen e.d., zolang ze maar netjes en veilig weggewerkt zijn.
Zo heb ik de gasleiding, die van Orsouw door de wielkast liet lopen(wat ik een minder veilige plek vind) via een roestgat aan de voorkant van de rechter wielkast naar binnen geleid en daarna netjes onder de wielkastbekleding naar de tank gevoerd. De gastank ligt bij mij op de plek van de benzinetank, dat vind ik ook een stuk veiliger dan in of tussen de wielkasten.
De benzinetank mag straks van mij, in verkleinde vorm, wel in de rechter wielkast. Dat vind ik niet zo link als een gastank bij een aanrijding.
Die gebruik je alleen om het systeem gangbaar te houden, bij ernstige kou of in noodgevallen.
Al met al ben ik dan wel van het origineel verwijderd geraakt, maar dat is met LPG inbouw al begonnen en aan de buitenkant is dat nauwelijks zichtbaar.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.