4 May 2010, 19:12
B21A eruit, B6304 erin, hoe en wat?
|
4 May 2010, 19:40
4 May 2010, 20:35
Maar die M90 of AW40-43 passen die dan in de 200 serie?
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard
4 May 2010, 21:30
Zuurstar schreef:Maar die M90 of AW40-43 passen die dan in de 200 serie? m90 zeker, aw40 weet ik niet. denk dat je met de aw je tunnel moet uitkloppen
5 May 2010, 15:10
De keuze is langzaam gemaakt om de 960 om te ruilen voor iets met een 4-cilinder turbo.
Minstens zoveel plezier en nog geen 10% van de moeite. Ik ben nu bezig om de 960 om te ruilen voor een rijdende auto met turbomotor, of slechts ruilen voor complete motor met goede M46 erachter. Minder spannend, maaaaaaaaar veel minder werk Ãn toch meer vermogen! |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)