Topics: 1
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en omdat ik van plan ben binnenkort een Volvo 244 aan te schaffen heb ik een paar vraagjes.
Morgen ga ik deze Volvo 244 bekijken:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...e-apk.html .
De auto wordt geadverteerd als een Jubileumsbil Georg Qvist nr. 101.
Zegt ÃÂ
ÃÂ
n van jullie dit iets? En is dit een bestaande editie?
Alvast bedankt,
groeten Wouter
Topics: 107
Ik heb even de foto's bekeken en wil je plezier niet bederven maar het is bepaald geen frisse, eerlijke auto zo te zien.
Hallo Jos,
Bedankt voor je reactie.
Waarom denk je dat? Is dat ergens aan te zien?
groeten Wouter
Topics: 107
Op de ene foto zie ik rottigheid aan de rechterachterscherm rand.
Verder zijn ze flink met de teerkwast bezig geweest aan de dorpels,onderrand voorschermen en boven de wielbakken hebben ze het vrij hoog afgeplakt en geteerd,dat belooft meestal weinig goeds.
Ik vind het geen frisse auto om te zien maar dat is mijn mening.
In de advertentie staat ook dat de auto uit Stockholm afkomstig is. Veel auto's uit Zuid Zweden zijn vaak nog slechter qua carrosserie dan de Nederlandse.
Topics: 17
mee eens, het is zeker geen frisse auto om te zien. Er zijn hele bussen plastic shine op leeg gespoten om hem een beetje te laten glanzen. Kweenie precies waarom, maar alles bijelkaar wekt ie geen vertrouwen op.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Topics: 8
De achterspatlappen zijn er ook afgeroest.
Topics: 25
achter kant zakt flink door de pootjes.
de auto staat in coevorden te koop, ik weet dat er in Dalen (3 km) een paar registerleden zitten. misschien kunnen die mee kijken.
ik zelf zou het laten staan en verder zoeken
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Het ging afgelopen zondag niet door (sneeuw en is vanaf enschede nog wel een uurtje rijden).
Bedankt voor de info allemaal. Misschien dat het idd beter is dat ik nog even verder kijk.
Ik wil eigenlijk al zolang ik auto's zie rondrijden een Volvo 244 hebben.
De 244 die ik zoek moet belastingvrij zijn maar het wordt mijn enigste auto en dus voor (bijna) dagelijks gebruik.
Zijn deze auto's, zeg tussen 1975 -1985, überhaupt wel geschikt voor dagelijks gebruik?
Bij mij in Enschede staat een witte Volvo 244 L 2.0 uit 1975 te koop.
Is dit te doen of raden jullie aan om voor een "nieuwere" te gaan?
groeten Wouter
Topics: 289
als je dagelijks met een Amazon of 140 kunt rijden, dan zeker een 240! Ik heb 13 jr dagelijks met m'n 140 gereden...