12 January 2010, 19:20
Ik zal me even kort voorstellen.
Mijn naam is Dennis, ik ben een 22 jarige student uit Breda.
Komende zomer (Misschien ietjes later) wil ik mijn rijbewijs gaan halen.
Het kiezen van een auto is me zwaar gevallen, maar ik begin steeds meer passie te voelen voor de oldtimer Volvo 240.
Mocht ik mijn rijbewijs halen dan zal ik veel afstanden gaan rijden.
Ik wil daarom een grote, luxe auto die ook veilig is.
Ik heb een aantal vragen mbt de Volvo 240, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zoeken naar antwoorden.
- Een Volvo 240 met weinig kilometers zie je haast niet. Vanaf welke kilometertellerstand moet je je een beetje zorgen gaan maken? (Ik weet dat elke auto anders is, en dat de historie belangrijk is maar wat is een km stand die nog goed te doen is voor deze auto's)
- Wat is het gemiddelde verbruik van een 240?
- Wat kost een net exemplaar met een gangbare kilometertellerstand zo gemiddeld?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes,
Dennis
Mijn naam is Dennis, ik ben een 22 jarige student uit Breda.
Komende zomer (Misschien ietjes later) wil ik mijn rijbewijs gaan halen.
Het kiezen van een auto is me zwaar gevallen, maar ik begin steeds meer passie te voelen voor de oldtimer Volvo 240.
Mocht ik mijn rijbewijs halen dan zal ik veel afstanden gaan rijden.
Ik wil daarom een grote, luxe auto die ook veilig is.
Ik heb een aantal vragen mbt de Volvo 240, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zoeken naar antwoorden.
- Een Volvo 240 met weinig kilometers zie je haast niet. Vanaf welke kilometertellerstand moet je je een beetje zorgen gaan maken? (Ik weet dat elke auto anders is, en dat de historie belangrijk is maar wat is een km stand die nog goed te doen is voor deze auto's)
- Wat is het gemiddelde verbruik van een 240?
- Wat kost een net exemplaar met een gangbare kilometertellerstand zo gemiddeld?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes,
Dennis