Topics: 22
Jelmar schreef:Mja.. waar jan-willem en ik het over hebben is geen bench-race..
dat is een daadwerkelijk afgerond project...
en ook daadwerkelijk op de rollenbank geweest...
ik denk dat er meer gedoeld werd op de discussie over het verschil tussen 180 en de 20 extra bench-horsepower, het (afgeronde) project is natuurlijk geen benchrace.
Ik heb nog eens verder op de site van de topicstarter gekeken, leuk spul hoor!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 5
Jelmar schreef:Maargoed, laten we het on-topic houden. En we wachten het af wat jerom ervan maakt !
+1
Citaat:Ik heb nog eens verder op de site van de topicstarter gekeken, leuk spul hoor!
+1
760 | Groen | Snel
Topics: 0
Jelmar schreef:Jerom, allereerst wilde ik nogmaals zeggen dat ik het wel een zeer leuk project vind!
Reken maar dat 200 atmosferische peekaas een hele leuke daily driver maken !
@flip_21; hmmm had wel verwacht dat jij beter zou weten.
atmosferische pk's heb je echt niet zomaar.
Je bent zelf bij de rollenbankdag geweest ! er waren meerdere gechipte auto's met turbo+ kitjes, boostcontrollers en verzin het maar.
Volgens opgave zouden de standaard auto's met turbo+ kit toch 190pk moeten halen.
en de gechipte auto's met boostcontroller zou volgens zeggen rond de 200+ moeten zitten.
als ik me niet vergis kwam de hoogste uit rond de 186pk !!
@nick740; ben zeker benieuwd wat jou auto strax gaat doen op de bank (als ie daar op gaat).
en nee dit bedoel ik niet sarcastisch! ik heb nou eenmaal een zwak voor witte 242's ;D
Hallo
Moet je er ff bij vertellen dat die turbo met 186 pk wel 393nm aan koppel had!!!
Toch wel lekker.
groet Chris
Moet jij ook wel vertellen, dat die koppelkromme echt afschuwelijk was vanwege die ieniemienie 13c turbo, en de grafiek bij 3000rpm al inkakte !!
(koppel dan, vermogen liep nog wel iets door)
[img width=450 height=600]http://img246.imageshack.us/img246/4729/afb0010.jpg[/img]
Topics: 0
Topics: 163
Ik ben wel heel benieuwd naar wat meer verhalen over dit projectje.
(Ik zit een beetje te fantaseren en ideeën op te doen over een rechtop geplaatste 16klepper onder de kap van een 140, zonder turbo.) Zijn er ook B204's of B200's met veel pk's?
Topics: 163
DopdeDouwer schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar wat meer verhalen over dit projectje.
(Ik zit een beetje te fantaseren en ideeën op te doen over een rechtop geplaatste 16klepper onder de kap van een 140, zonder turbo.) Zijn er ook B204's of B200's met veel pk's?
Droom is inmiddels richting 240 + B234, hoeft niet per sÃ
rechtop

.
Nog updates hier?