28 November 2009, 09:56
Hallo,
Sinds 8 dagen in het bezit van een 144 bj. 74.
De motor loopt mooi soepel. Volgens mijn buurman (zeer kundig automonteur) kun je er een gulden op zijn kant opzetten. En dat wil heel wat zeggen, want als hij normaliter wat af kan kraken zal hij het zeker niet laten. De auto is werkelijk hard te noemen, op enkel wat plekjes aan achterscherm en 1 plek bij de voorruit.
Kortom zijn wij dus zeer tevree, en het rijden in een dergelijke volvo geeft toch wel een prettig "onderbuik" gevoel...
Gisteren heb ik een concept mig 125 met co2 fles op de kop getikt. Ik wil het plaatwerk zelf aan gaan pakken , eventueel met hulp van diezelfde buurman.
Ik heb echter een probleem(pje): Ik krijg de draad niet doorgevoerd. Ergens halverwege blijft de draad steken. Nu weet ik wel dat die hobby dingetjes kwalitatief niet super zijn, maar het moet toch zeker mogelijk zijn om er een beetje plaatwerk mee te lassen.
De aandrijfrol duwt de draad goed , maar het lijkt wel alsof de draad ergens in de mantel prikt, waarna hij dus bij de aandrijfrollen dubbel gaat lopen.
Heeft iemand enig idee?
Sinds 8 dagen in het bezit van een 144 bj. 74.
De motor loopt mooi soepel. Volgens mijn buurman (zeer kundig automonteur) kun je er een gulden op zijn kant opzetten. En dat wil heel wat zeggen, want als hij normaliter wat af kan kraken zal hij het zeker niet laten. De auto is werkelijk hard te noemen, op enkel wat plekjes aan achterscherm en 1 plek bij de voorruit.
Kortom zijn wij dus zeer tevree, en het rijden in een dergelijke volvo geeft toch wel een prettig "onderbuik" gevoel...
Gisteren heb ik een concept mig 125 met co2 fles op de kop getikt. Ik wil het plaatwerk zelf aan gaan pakken , eventueel met hulp van diezelfde buurman.
Ik heb echter een probleem(pje): Ik krijg de draad niet doorgevoerd. Ergens halverwege blijft de draad steken. Nu weet ik wel dat die hobby dingetjes kwalitatief niet super zijn, maar het moet toch zeker mogelijk zijn om er een beetje plaatwerk mee te lassen.
De aandrijfrol duwt de draad goed , maar het lijkt wel alsof de draad ergens in de mantel prikt, waarna hij dus bij de aandrijfrollen dubbel gaat lopen.
Heeft iemand enig idee?

