14 November 2009, 23:56
Hi
Ons madam (snake ) en ik (fullmetaldany) willen ons even in het kort voorstellen,
we zijn allebei fervente volvorijders ons << Charlotte>> Volvo 244 gl met servo (kapot) van 1975 met volledige keuring is momenteel in behandeling en staat volledig ontkleed ;D gereed om en nieuw kleurtje te krijgen (satijn zwart en heel veel vlammen, en nieuwe handgemaakte binnenbekleding ook het interieur moet er aan geloven maar dat word nog en zware dobber
ik ga proberen om er morgen en paar foto's bij te plaatsen want we doen het allemaal zelf .
ben zo en 2 maand geleden er aan begonnen, nieuwe drempels er in gelast in mijn schuurtje vooraan alle rubbers vernieuwd,schokdempers vernieuwd, remmen vernieuwd en dan naar keuring
is gelukt met als enige opmerking roestvorming ;D staat nu gereed voor grondverf : zinkfosfaat 2pak ( roest nooit meer ) daarna grondverf en eindlak :
meer hierover later
ikzelf rijd met en 945 GLE met 380000 kilometer op de teller en net een nieuwe koppakking gezet en beetje te veel zeker
we rijden volvo zowat en 20 jaar en hebben er nog steeds veel plezier in want hij laat je zelden of nooit in de steek
dit is het voor het moment meer morgen of maandag
Ons madam (snake ) en ik (fullmetaldany) willen ons even in het kort voorstellen,
we zijn allebei fervente volvorijders ons << Charlotte>> Volvo 244 gl met servo (kapot) van 1975 met volledige keuring is momenteel in behandeling en staat volledig ontkleed ;D gereed om en nieuw kleurtje te krijgen (satijn zwart en heel veel vlammen, en nieuwe handgemaakte binnenbekleding ook het interieur moet er aan geloven maar dat word nog en zware dobber
ik ga proberen om er morgen en paar foto's bij te plaatsen want we doen het allemaal zelf .ben zo en 2 maand geleden er aan begonnen, nieuwe drempels er in gelast in mijn schuurtje vooraan alle rubbers vernieuwd,schokdempers vernieuwd, remmen vernieuwd en dan naar keuring
is gelukt met als enige opmerking roestvorming ;D staat nu gereed voor grondverf : zinkfosfaat 2pak ( roest nooit meer ) daarna grondverf en eindlak :
meer hierover laterikzelf rijd met en 945 GLE met 380000 kilometer op de teller en net een nieuwe koppakking gezet en beetje te veel zeker
we rijden volvo zowat en 20 jaar en hebben er nog steeds veel plezier in want hij laat je zelden of nooit in de steek
dit is het voor het moment meer morgen of maandag

ik heb nog en beetje verder kunnen doen maar was genoodzaakt om af te remmen
achteraan omhoog vooraan naar beneden , tips altijd welkom