Topics: 15
Topics: 85
Ik denk dat dat balkje daar alleen zit om een deel van de houten laadvloer en een bordkartonnen zijpaneel op zijn plek te houden, dus weinig structureel.
Een week is wel een hele poos om 5 stukken op hun plaats te lassen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
'T is niet door een garage gedaan, een vriend van een collega

Het zijn niet alleen die 5 stukken, maar ook alles eromheen wat weggeroest was, die stukken passen nooit helemaal goed. Er zijn naast die stukken nog een stuk of 6 plaatjes ingelast... Hij had nog wat meer plekken gezien die ik zelf gemist had.
Het is mooi gedaan, ga ik een lange tijd plezier van hebben!
Topics: 107
Een hele week om 5 stukken te lassen is inderdaad wat veel. Die jongens van het "Belg"" topic hebben in 3 dagen een complete bodem gelast
Topics: 10
LuckyLoek schreef:'T is niet door een garage gedaan, een vriend van een collega
Het zijn niet alleen die 5 stukken, maar ook alles eromheen wat weggeroest was, die stukken passen nooit helemaal goed. Er zijn naast die stukken nog een stuk of 6 plaatjes ingelast... Hij had nog wat meer plekken gezien die ik zelf gemist had.
Het is mooi gedaan, ga ik een lange tijd plezier van hebben!
en voor 1050 eurie heb je zelf ook een mooi lasapparaat :-)
Topics: 41
tsja ik vind het ook wat veel geld maar goed... je kan er weer een paar jaar tegen dat is natuurlijk het voornaamste
maar het loont 100% om zelf een bakmachine aan te schaffen dat weet ik wel
Topics: 54
jos245 schreef:Een hele week om 5 stukken te lassen is inderdaad wat veel. Die jongens van het "Belg"" topic hebben in 3 dagen een complete bodem gelast 
Gaat het hier om een wedstrijd dan? Maakt het uit of er ergens een dag, week, maand of jaar over gedaan wordt?
Groeten van Frans
Topics: 1
v700r schreef:jos245 schreef:Een hele week om 5 stukken te lassen is inderdaad wat veel. Die jongens van het "Belg"" topic hebben in 3 dagen een complete bodem gelast 
Gaat het hier om een wedstrijd dan? Maakt het uit of er ergens een dag, week, maand of jaar over gedaan wordt?
Dat vind ik ook, 't belangrijkste is dat het is gebeurd.. en dat terwijl de eigenaar geniet van een cocktail op z'n luchtbed int zwembad op de canarische eilanden.. ideaal lijkt me zo!
Topics: 135
dit ziet er een beetje uit zoals mijn vloer. Alleen heeft de mijne dat bijna alleen links. Is te repareren. Dat wel.
Kijk goed naar de achterkant. Wielen eraf en dan met de hamer goed overal op gaan slaan om te kijken waar het rot is. Ook achter de achterbumper. Haal zowieso ALLE bekleding uit de auto. Succes!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Nou ja, 400 ervan was materiaal, volgens mij krijg je geen lasapparaat die dit kan + de benodigde cursussen voor 650 euro.
Maar goed, ik ben er blij mee
Nu de oorzaak zoeken: de voorruit lekt een beetje en er komt water vanuit de paravan rechtstreeks de cabine binnen, vanuit de passagiersstoel komt het water rechtsonder de ruitenwissermotor vandaan. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Het is van binnenuit al eens gekit, maar van binnenuit kitten werkt niet, dat moet aan de buitenkant opgelost worden...