30 January 2009, 13:03
Beauty ;D
Euh,ik heb nog wel een complete set spiegels,vol chroom liggen :-X
De TWEEDE volvo voor deze Belg!
|
30 January 2009, 13:03
Beauty ;D
30 January 2009, 13:12
jos245 schreef:Ik kan je helaas niet helpen; de spiegel die ik heb is voor de linkerkant (chauffeurszijde). Darn.. jammer maar helaas ![]() ![]() volvo200liefhebber schreef:Beauty ;D Ik ben eigenlijk op zoek naar ÃÃn zwart-metalen spiegel, voor de passagierskant. Mèt bevestigingsgewrichtje.. Heb je dat liggen? ![]()
30 January 2009, 13:19
Ja,in het chroom dus :-\
Mja, dat dacht ik. Ga toch kijken of ik nergens een zwarte op de kop kan tikken. Ga de 242 toch zoveel mogelijk origineel proberen houden.
Maar misschien kan je me toch helpen: het rubber van de (zwarte) deurgreep aan bestuurderkant is gescheurd. Heb je daar toevallig ÃÃn van liggen (wel origineel voor een 79-er)? Heb al gemerkt dat het rubber van die vroegere exemplaren veel zachter en brozer is dan de latere Volvo's, ik vrees dat het alleen maar bergaf zal gaan met die handgreep. Er is al een stuk uit en de rest is gescheurd :-\ ![]()
30 January 2009, 15:51
Dirk242 schreef:Snelle post: kijk ff hoe je witbalans staat. Nagel op de kop! Stond helemaal niet goed. Van zodra de 242 weer buiten gaat voor een rit, maak ik gelijk betere foto's ;D ![]()
30 January 2009, 16:12
Ik had de post met de foto's gemist, mooie kar.
Ben benieuwd naar de nieuwe pix. Ga je nog wat aan de rand doen, of onder het motto van "dat zie je toch niet", laat je het lekker zo?
30 January 2009, 18:10
Dat randje wil ik zeker (laten) aanpakken. Van zodra ik mijn nieuwe dienstregeling krijg, kan ik gaan plannen. Eerst garage voor groot onderhoud en om e.e.a. na te kijken (heb lijstje opgesteld) en daarna de carrossier. Ik ga 'm laten bekijken wat de mogelijkheden zijn, het liefst laat ik de roest er af slijpen en een andere rand op lassen. Zal beetje afhangen van 't kostenplaatje. Komt het te duur uit, dan stel ik de klus wat uit, maar dan moet er in tussentijd wel zoveel mogelijk roest weggeschuurd worden en roestomvormer er op.
![]()
30 January 2009, 20:35
Ben benieuwd wat zoiets gaat kosten. Wil je dat hier laten weten? Misschien iets om ook bij de bruine aan te laten pakken.
30 January 2009, 20:51
Dirk242 schreef:Ben benieuwd wat zoiets gaat kosten. Wil je dat hier laten weten? Misschien iets om ook bij de bruine aan te laten pakken. Ja hoor, geen probleem. Zal wel nog even duren voor ik kan langsgaan, maar je hoort het dan wel! ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|