Topics: 25
Gefeliciteerd Saskia ;D
Leuke bak,maarruh hopjesvla bruin(Nederlandse delicatesse 8)) is toch echt iets anders dan Polarwit en een 2 deurs coupe is toch ook iets anders als een stationcar.........
Veel plezier met je aanwinst
Topics: 35
volvo200liefhebber schreef:Gefeliciteerd Saskia ;D
Leuke bak,maarruh hopjesvla bruin(Nederlandse delicatesse 8)) is toch echt iets anders dan Polarwit en een 2 deurs coupe is toch ook iets anders als een stationcar.........
Veel plezier met je aanwinst 
Is dat zo? Oeps, dan heb ik iets over het hoofd gezien bij deze aankoop :-X Maak je geen zorgen, die (witte?) stationcar zal er (ooit) ook wel komen

Daarnaast is een van mijn zwakke eigenschappen dat ik soms wat te weinig flexibel ben. Als je daar dan bewust aan gaat werken, krijg je zo'n resultaten :

. En natuurlijk ben ik ook een beetje hebberig, het liefste zet ik de hele binnenplaats hier vol Volvo's ;D
Topics: 25
Kom dan vooral niet naar Woudenberg :o Daar staat het nu vol met Volvo's ;D
Ik ben op goede weg; ik heb er nu twee ;D
Voor even, toch, want de andere gaat wellicht in de verkoop. :-[
Topics: 4
Ook vanaf hier Proficiat!!

Zoals je de wagen beschrijft,lijkt het me dat de 'mankementen' geen onoverkomelijke dingen zijn.
Dat het expansievat iets heeft gelekt,lijkt me niet zo vreemd,aangezien deze TE vol zat.
Dat de motor iets zweet lijkt me ook geen probleem.
Ook erg mooi dat de onderhoudshistorie er bij zit!!!
Leuk inderdaad,dat sommige mensen toch oog hebben voor mooie auto's ,en spontaan een praatje met je beginnen over je auto.
Wie weet zien we elkaar in Woudenberg??
29 January 2009, 22:50
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 2 July 2011, 11:06 door Rubicon.)
Bedankt voor de reacties ;D
En nu... piczz ;D
Maar dat fototoestel verneukt echt de kleuren, zeg! Alsof alles in een blauwe waas zit >

>
En toen begaven de batterijen het.. interieurfoto's zullen dus wat moeten wachten. En dan ook eens kijken of ik echt geen betere (kleuren) foto's kan maken :
Oja, het rubber van de (zwarte) handgreep aan de bestuurdersdeur is gescheurd. Heeft iemand toevallig nog zo'n ding liggen? ???
En Jos245, had jij nog een spiegel voor de passagierskant? Dit is het type dat er op zit (idd zwart metaal):
Topics: 38
Hele knappe auto, Saskia.
Ik zeg: koesteren die bak!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 38
Da's toch precies een schitterende Volvo!
Een heel dikke proficiat!
en nog meer plezier ermee!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 107
Ik kan je helaas niet helpen; de spiegel die ik heb is voor de linkerkant (chauffeurszijde).