Alweer even geleden dat ik wat kon posten, maar toch eindelijk even een up-date:
Afgelopen weekend zijn Volvo200liefhebber en ik een kijkje gaan nemen naar de Volvo.
Om te beginnen bleek het een 245 L, niet DL, uit '78 (ipv '79) die ook al iets langer stilstond dan de eigenaar aanvankelijk meende.
En wat te verwachten was: hij was toch wel een stuk krokanter dan beloofd! Eigenlijk werd de hele achterkant zowat bijeengehouden door de roest. Zat vol gaten. Flink wat laswerk, daar :-) Gaten in de reservewielkassen, de wielranden en de dorpels. Bovendien was er door de vorige eigenaar op deze - en andere plaatsen- kwistig met plamuur omgesprongen.
Van het interieur viel weinig te maken. Dat zat volgestouwd met rommels, waaronder een paar skieschoenen en de voorkant van een andere volvo :
Wat de motor betreft, de wagen heeft effectief de hele tijd stilgestaan. Alleen een paar jaar geleden nog eens gestart geweest. Complete revisie dus..
Oja.. Hij stond wel degelijk op een zolder ;D Die grensde aan een brug, en is er gewoon op gelift geweest. Wel grappig
Kortom: wie zin heeft in een heel project, dat is er Ã
Ã
n! Of het wordt een sloper. Volgens Volvo200liefhebber balanceert hij op het randje van de twee. Zonde hoor
Maar ik had wel een fijne dag hoor. Het was leuk om Volvo200liefhebber eens te ontmoeten en een paar van de prachtjuwelen te gaan bewonderen die in zijn loods staan ;D Trouwens, super en nog eens heel erg bedankt dat je mee een kijkje wou gaan nemen, Volvo200liefhebber! Ik heb inj ieder geval veel opgestoken
S.