Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezamenlijk bestellen bij FCP Groton
Hier en daar gingen geluiden op om gezamenlijk te bestellen bij FCP Groton om de verzendkosten te drukken. Rob en ik willen in ieder geval nog dit jaar wat spullen gaan bestellen.
Ik wil de verlanglijstjes wel verzamelen (via de mail) en de uiteindelijke bestelling plaatsen. Moeten we alleen nog even bekijken hoe we het daarna logistiek moeten gaan oplossen. Ideeen zjn welkom.

Wie wil hier aan meedoen?
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Ik ga eens kijken wat er te koop is. Ik heb nu nog niet echt iets op het lijstje staan, maar altijd handig om zo verzendkosten te besparen. Kijken wat binnekort sowieso nodig is.

Is dit trouwens de zelfde winkel?:
http://www.foreigncarpartsonline.com/
Daar hebben ze namelijk ook 140 onderdelen bij FPC Groton niet.

ps. in de link staat .nl
Antwoord
Goed idee ERIC!!! Had al de zelfde intenties om een oproep te plaatsen. Had al ff geprobeerd Rob te contacten.
Mail je binnenkort wel ff wat er moet komen ;-)
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
jammer dat die lui nog nooit gehoord hebben van een B200ET, anders had ik een setje overmaatse zuigers mee besteld. maar helaas.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:ps. in de link staat .nl

Bedankt! Is nu aangepast 8)
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Het is heel verleidelijk om nieuwe injectoren voor de B21et te kopen voor 45 dollar per stuk. Aangezien de dollar lekker laag staat Wink. Huidige koers is $ 1 --> € 0,6733. FF snel rekenen: 4 x 45 = $ 180 --> € 121,20. Voor die prijs en gedeelde verzendkosten krijgt je ze natuurlijk nergens. Ik weet alleen niet of er nog belastingen bij komen voor import etc.

Maarja, nu eerst de auto laten keuren en de weg op!!!
Antwoord
Dopdebouwer voor jouw vraag zie ook: http://volvolvo.nl/index.php?option=com_...0#msg61800

Vraag over belastingen: ja er wordt bij het inklaren nog BTW(19%) aan toegevoegd , daar kan je dan rekening mee houden.
Wat wel helpt is het volgende: Aan FCP vragen of zij een lager bedrag op de (pro Forma) factuur willen zetten, dan wordt er minder belasting geheven, is bij mij nog steeds gelukt .
Of nog mooier, tip van Ticcie!!, vraag of er op de factuur kan komen te staan: "used car parts", dan wordt er geen BTW geheven.
Combinatie is natuurlijk mogelijk, moet je even overleggen met FCP zelf wat te doen. Succes met bestellen, zelf heb ik op dit moment niets meer nodig , alle benodigde delen zijn reeds binnen
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Dank je Frans, wist dat het ooit was besproken, maar kon het ff niet vinden. Dank je.
Antwoord
we zijn toch op de wereld om elkaar te helpen nietwaar??
Citeer nu uit tv-serie van heel lang geleden
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
Ik zal zo snel mogelijk een lijstje doorgeven, aangezien het de zelfde winkel is zal ik de bestelnummers oid aan jullie moeten doorgeven oid? Weten jullie hoe dit werkt?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Korting bij FCP Groton Bazis 3 4.164 25 January 2012, 20:54
Laatste bericht: oudevolvo
  Order bij FCP Groton, hoeveel tax? Harry 18 13.252 9 May 2008, 15:08
Laatste bericht: Dopski
  FCP Groton?? Frans245 6 4.820 19 September 2007, 22:29
Laatste bericht: Dopski
  originele onderdelen bestellen dennis.kampman 15 9.554 21 August 2007, 17:47
Laatste bericht: Jelmar
  Bestellen bij W-und-G.de TheSaint77 15 16.519 12 August 2005, 13:21
Laatste bericht: 83_240_Turbo_Estate

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)