Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bestellen bij W-und-G.de
Iemand ervaring met het bestellen van IPD spullen bij Wagner und Günter?

Ik zit er aan te denken de hele rubbertoestand (ik zag daar volgens mij PU spul) van IPD plus stabi's enz te bestellen. En eerst dacht ik misschien wil er nog iemand wat en dan kunnen we de verzendkosten verdelen, maar wellicht kan ik ze vragen het naar de volvobeurs mee te nemen! Daar staan ze ook volgens mij.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ik heb wel ervaring met bestellen bij W & G, alleen geen IPD spul, is volgens mij in de states goedkoper dan bij hun ( woordspeling!) in Duitsland ( inclusief verzend kosten), ik heb er een set Bosch mistlampen gekocht,
Ga je voor de polyurethaan rubbers ? lijkt mij te stug voor de 240,

groet van Juri
goedkoper inclusief verzendkosten als ik het in de USA bestel denk je? Vreemd. Nou ik ga ze in ieder geval even een e-mail sturen.

PU lijkt mij niet te stug voor mijn 245 Turbo. Waarom denk jij dat?

Ik heb ze ook onder mijn Volvo amazon combi en dat bevalt enorm. Deze wagen staat er om bekend een beetje 'zwabberig' te zijn aan de achterzijde, dat is al een heel stuk verbeterd door de PU rubbers.
hebbie uitgevogeld wat een complete set kost bij W&G?????
En hoeveel is dat precies?? Wel geinteresseerd, maar bang dat het te duur is....
ik druk NET op send :-) van de mail
Saint,
ik heb gehoord dat de PU rubbers de 240 oncomfortabeler maakt, en dat er ook meer rijgeluiden in de wagen zijn te horen.
Wat betreft de kosten, ivm met de lage dollar kan het in prijs schelen met W&G, of het ook voor de rubbers geldt weet ik niet
zie http://ipdusa.com/ProductsCat.aspx?Categ...RootID=629

Juri
PU rubbers.

Ik heb mijn rubbers systematisch vervangen door PU rubbers. ONVOORSTELBAAR.

Eerste gewaarwording: de wagen lijkt harder (precies of je hem verlaagd hebt). Je lijkt iedere oneffenheid te voelen.
2e fase: na een paar 100 km lbesef je dat je in een "andere "240 zit. Hij rijdt anders, stuur anders, gaat anders door de bochtn.
3e fase; de ultieme test. kruip in een standaard 240: je lijkt te waggelen, en je vergist je gauw in de bochten.

ik trek soms wel es een aanhanger. De rubers zien ietsje minder af nu.

Conclusie: voor iemand die de wagen enkel gebruikt om tre rijden, die vindt dat ie zo goed rijdt = laat de ORGINELE rubbers zitteN

Vor iemand die wel es door een bocht gaat en die de auto op termijn houdt VERVANG ze.

Bij uperflex (denk ik) in engeleandkan je de rubbers per set bestellen: voor achter, stabstangen enz. allemaal tesamen of apart.

Als je het op termijn kan spreiden, doe dat. Ik heb ze eerst vooraanvervangen en dan achteraan. met 2 jaar tussen.

greets lex
was je kwijt aan de rubbers steigertje.

aan doekoes dan wel te verstaan.
:oops: :oops: :oops:

oioioi

Dat toetsenbord toch. Soms gaat er precies wel es wat tekst verloren.

Wat bedoel jij nou weer kaasie?

greets lex
wat kost zo'n setje nylon klossen .

voor alle draaipunten op de auto.

je hebt het in fase's gedaan , maar als je alles eens bij elkaar opteld?

liefst in euro's omschreven.

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Onderdelen bestellen in webshop Ohrtmann 1 2.263 28 June 2013, 20:26
Laatste bericht: Dopski
  Gezamenlijk bestellen bij FCP Groton Erik265 41 23.132 30 December 2007, 03:31
Laatste bericht: Dopski
  originele onderdelen bestellen dennis.kampman 15 8.818 21 August 2007, 17:47
Laatste bericht: Jelmar

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)