Topics: 27
Ik ben er uit waarom mijn automaat zo slecht schakelt: hij lekt heel veel olie.... :o ??? Ik heb idee dat tussen de automaatbak en het blok in lekt, bij de cooling gril hangen ook druppels olie. Iemand suggesties hoe dit op te lossen, of is dit iets wat zonder brug niet te doen is en alleen bij de garage of bij de v-stealer kan?
Volgens mij is het trouwens een BW55 automaat.
Volvo 245 GLE 1979
Topics: 135
een oliekeerring wellicht? Is het wel ATF-olie wat je ziet? Niet mee rijden als er te weinig olie in zit.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ik denk ook aan een keerring... het zijkt er namelijk uit. Ermee rijden doe ik niet meer, bang dat ik hem de poeier in rijdt.
Olie pijl in blok is goed, bak is leeg.. dus het zal wel ATF zijn.
Is het veel werk die keerring te vervangen? Ik heb geen brug dus zelf doen zaql wel moeilijk worden.
Volvo 245 GLE 1979
Topics: 135
michiel schreef:Ik denk ook aan een keerring... het zijkt er namelijk uit. Ermee rijden doe ik niet meer, bang dat ik hem de poeier in rijdt.
Olie pijl in blok is goed, bak is leeg.. dus het zal wel ATF zijn.
Is het veel werk die keerring te vervangen? Ik heb geen brug dus zelf doen zaql wel moeilijk worden.
Zeg vrienden; kan iemand (met kennis, ervaring en een garage) hem even een handje helpen van het weekend?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 21
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
;D Ja.. dat weet ik, de vraag is of je so'n klus zelf kan of dat de volvo-stealer dit alleen kan.
Volvo 245 GLE 1979
Enig idee hoeveel werk het is? (demonteren en monteren?) Ik ben namelijk bang dat dit een dure grap wordt.
PS. Funsdaf ik heb je een PB gestuurd over het inbouwen van een AW71 bak
Volvo 245 GLE 1979
Ik had gevraagd of je nog een AW71 bak kon monteren, toen bleek dit een post van jou te zijn van een jaar geleden. Daarin zij je 1000 euries en een weekje wachten dat je dat kon fixen. Maar ik had niet door dat dat al een jaar geleden gepost was.
MAar als je dit nog steeds doet laat maar snel weten! Ik moet hem anders naar de garage brengen en daar heel veel euries lichter terug komen.
Volvo 245 GLE 1979